برند سازی و مدرن سازی بازار یک ضرورت است

برند سازی و مدرن سازی بازار یک ضرورت است
   
برند سازی و مدرن سازی بازار یک ضرورت است |||| ||||

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان تعاون روستایی استان فارس به ضرورت برندسازی و مدرن سازی شیوه بازار در شبکه تعاونی روستایی تاکید کرد.



به گزارش راستین آنلاین  سید کاظم موسوی در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان تعاون روستایی استان فارس که صبح روز شنبه یکم مرداد با حضور معاونین سازمان، روسای ادارات ستادی و شهرستانی و مدیران عامل اتحادیه های استانی در سالن اجتماعات شهید بلاغی سازمان تعاون روستایی فارس برگزار شد گفت: نیاز است در رویکردها و نگرش‌های تعاونی تغییر ایجاد کنیم و از ظرفیت کامل شبکه تعاون روستایی در راستای رونق کشاورزی استفاده کنیم.
وی با اشاره به بهره‌وری در شبکه تعاون روستایی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گفت: بهره‌وری مولفه ضروری در فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی تعاونی‌ها می باشد و تعاونی‌های بهره‌ور می توانند در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی موفق عمل نمایند.
موسوی با تاکید بر مولد سازی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شبکه تعاون روستایی بر راه اندازی باراندازهای مبدا محصولات کشاورزی در شهرستان.ها اشاره کرد وگفت: با ایجاد این بارانداز و بازارچه‌ها و احداث سردخانه در کنار این باراندازها به دنبال عرضه مستقیم محصولات کشاورزان به مصرف‌کنندگان هستیم.
مدیر سازمان تعاون روستایی ادامه داد: با توجه به ضعف قوانین در حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌ها نیاز است در قوانین بالادستی از جمله برنامه هفتم توسعه، بودجه سالیانه و ... پیش بینی لازم در جهت حمایت از توسعه کمی و کیفی تعاونیها انجام گردد و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی می توانند نقش بسزایی در حمایت از تعاونی ها و تشکل ها داشته باشند.
موسوی خاطرنشان کرد: روح تعاونی علاوه بر اجرای برنامه ها در تفکر، ایده و سیاست های سازمان باید ساری و جاری باشد و نیاز است تمامی فرآیندهای شبکه بر پایه همفکری و مشورت انجام گردد.
گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص سیاست‌ها و برنامه.های سازمان، طرح تغذیه باغات استان و بررسی وضعیت استقلال و ساختار جدید اتاق صنف شهرستانی تبادل نظر شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
415 کلیک ها  یکشنبه, 02 مرداد 1401 12:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا