تشکیل مجمع خیرین بهزیستی استان فارس

تشکیل مجمع خیرین بهزیستی استان فارس
   
تشکیل مجمع خیرین بهزیستی استان فارس |||| ||||

 مجمع خیرین بهزیستی استان فارس مشارکت خیرین با هدف کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است و موجب ایجاد اعتماد در جامعه هدف بهزیستی فارس خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هوشیار، امروز (دوشنبه 13 تیر) در نشست مشترک مدیرکل، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال و خیرین سراسر استان فارس که با حضور، اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای مجمع خیرین بهزیستی فارس تشکیل شد، گفت: مجمع خیرین بهزیستی استان فارس مشارکت خیرین با هدف کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است.
مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این مجمع در حال حاضر با رای گیری، اعضای تعیین شده در حال ثبت مدارک در کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی فارس است.
وی اضافه کرد: خیرین موسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد در پیشبرد اهداف بهزیستی، نقش موثری دارند و خیرین فارس علاوه بر حمایت از بهزیستی استان در اهداف محرومیت ‌زدایی و حمایتی، نقش بسزایی در آگاه سازی، اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه دارند.
هوشیار تاکید کرد: از خیران انتظار داریم تا بر مبنای نیاز محوری فعالیت کنند و در حال حاضر ورود خیرین در بحث آسیب های اجتماعی بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: تشکیل مجمع خیرین بهزیستی استان فارس موجب ایجاد شفافیت، اطمینان و اعتماد در جامعه هدف بهزیستی فارس خواهد شد.
هوشیار با اشاره به فعالیت های این مجمع گفت: نیازسنجی، امور فرهنگی و حقوقی، امور درمان و اشتغال و کمیته فنی و مهندسی در دستور کار این مجمع قرار دارد و مجمع در حال حاضر با حضور ۳۴ نفر از خیرین به عنوان اعضای هیئت امنا، ۹ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره، سه نفر بازرس اصلی و علی البدل و چهار نفر هیئت رئیسه سنی تشکیل شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
507 کلیک ها  دوشنبه, 13 تیر 1401 17:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا