هموار کردن مسیر برای جذب سرمایه گذار / توسعه اقتصادی اولویت شهرداری خاوران

هموار کردن مسیر برای جذب سرمایه گذار / توسعه اقتصادی اولویت شهرداری خاوران
   
هموار کردن مسیر برای جذب سرمایه گذار / توسعه اقتصادی اولویت شهرداری خاوران |||| ||||

شهر دار شهر خاوران با بیان به اینکه این شهر یک شهر گردشگر پذیر است ،گفت : در تلاش هستیم برای جذب گردشگر و توسعه اقتصادی مسیر را برای سرمایه‌گذاران هموار کنیم .

 
به گزارش راستین آنلاین شهردار شهر خاوران فارس با بیان به تصویب بودجه سال جدید ، گفت : لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ خاوران با افزایش ۲۰درصدی نسبت به سال گذشته به تصویب شورای شهر رسید.

 

امین عباسی با اشاره به اینکه امیدوارم بودجه پیشنهادی در چار چوب قانون در سال ۱۴۰۱ به نحو احسن اجرا شود ، افزود : بودجه تصویب شده با رویکرد جدید شورا و شهرداری تهیه و تنظیم شده ،که بیانگر آغاز فصلی جدید در خدمت رسانی به مردم شهر خاوران است .
 
او درگفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین  با توجه به اینکه حدود یک ماه است که به سمت شهردار این شهر منصوب شده است ،عنوان کرد : دوره جدید مدیریت شهری با مفاهیمی چون خدمتی دوباره، خدمت‌رسانی، مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مسائل شهر و شهروندان آغاز به کار کرده است.
 
عباسی با بیان اینکه فصلی جدید برای ما و شهروندان ورق می خورد ،بیان کرد : با افزایش ۲۰درصدی بودجه سال جدید ،۶۰درصد آن به بخش عمرانی و ۴۰درصد دیگر به بخش های دیگر (بخش جاری ) تعلق می گیرد.
 
شهردار خاوران در ادامه سخنان خود با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهر در سال جدید، اضافه کرد : افتتاح پروژه های جدید در دستور کار شهرداری نیز قرار دارد.
 
او همچنین به این موضوع اشاره کرد که فرسودگی ماشین آلات ، مشکلات مالی و کمبود درآمد از چالش های اصلی ما در شهر خاوران است.
 
به گفته این مسول مهمترین دستاورد او جلب حمایت بخشی از فعالین اجتماعی و همچنین شورای اسلامی شهر بوده است.
 
عباسی گفت : تا به امروز شورای شهر خاوران ضمن رعایت قوانین و حدود اختیارات مصرح در قانون به طوری که شاعبه دخالت در امور اجرایی پیش نیاید سعی بر همکاری در جهت اعتلای بیش از پیش شهر داشته است.
 
او با بیان اینکه برای ساماندهی فضای سبز شهری برنامه های داریم ،افزود : همچنین حرکت به سمت سرمایه گذاری برای تحقق درآمدی پایدار را خواهیم داشت.
 
عباسی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهر خاوران ،شهری گردشگر پذیر است ،گفت : ما تلاش خواهیم کرد که با انجام ماموریت های خدماتی از ظرفیت های توریستی آن استفاده کنیم .
 
همچنین به گفته او با حمایت و تایید شورای شهر خاوران و تشکیل کارگروه های مشورتی در جهت توسعه اقتصاد گردشگری مسیر حضور سرمایه گذاران این صنعت، را هموار خواهیم کرد .
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
851 کلیک ها  یکشنبه, 15 اسفند 1400 09:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا