•  عضو شورای شهر شیراز:

هدایت دیدگاه مثبت مسئولان شهری نسبت به مسئله گردشگری در نمایشگاه پارس مدنظر باشد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: هدایت دیدگاه مثبت مسئولان شهری نسبت به مسئله گردشگری و اقناع آنها برای حمایت از گردشگری موضوع مهمی است که باید در نمایشگاه گردشگری پارس و میزهای تخصصی این نمایشگاه مدنظر قرار گیرد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : رضا محمدیان بیان کرد: هر كدام از شهرها ممكن است در يك يا چند مشخص بعد داراي پتانسيل باشند اما كلانشهر شيراز در چندين زمينه سرآمد است.وجود بناهای تاريخي متعدد، مراکز مذهبي، تجاری، علمي، مهندسی، پزشکی، فرهنگي، تنوع اقليمي و... از پتانسيل‌هايي است كه ابعاد گردشگري در شيراز را افزايش داده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به نسبت سایر شهرها روی این ابعاد تبلیغ نشده و به همین جهت گاهی دیده‌ایم که روابط گردشگری برخی از شهرها از شیراز جلوتر است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: باید نقص تبلیغات و معرفی ابعاد مختلف گردشگری شهر شیراز بیش از گذشته مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

محمدیان همچنین تصریح کرد: فعالان گردشگری باید بپذیرند که اگر با هم همکاری و نسبت به هم رقابت سالمی داشته باشند، به رشد اقتصاد همدیگر کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شیراز از قدیم در دنیا شهر شناخته‌ شده‌ای بوده، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه گردشگری با پتانسیل‌‌‌های مشترک فعالان این حوزه در شهرهای مطرح کشور و شهرهای کشورهای همسایه ایران به منظور معرفی بیشتر شیراز موثر و کارگشاست.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: هدایت دید مثبت مسئولان شهری نسبت به مسئله گردشگری و اقناع آنها برای حمایت از گردشگری موضوع مهمی است که باید در نمایشگاه گردشگری پارس و میزهای تخصصی این نمایشگاه مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام /  108
237 کلیک ها  یکشنبه, 12 آذر 1402 10:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا