گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فارس با محوریت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فارس با محوریت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت
   
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فارس با محوریت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت |||| ||||

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فارس با محوریت بسیج به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، معرفی دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش راسیتن آنلاین  داوود عسکرپور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و تداوم روحیه و تفکر انقلابی در میان مردم ایران موجب موفقیت در عرصه های مختلف نظامی و غیرنظامی می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را محدود به میدان نبرد نظامی و مسلح نمی دانند بلکه دفاع مقدس را رویارویی با دشمن در هر زمان و مکانی و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور دانسته اند.

وی اضافه کرد: در فضای سایبری و فرهنگی نیز باید به مبارزه در مقابل دشمنان بپردازیم و ایثار، فداکاری و تلاش‌های شبانه روزی و از خودگذشتگی های پرستاران، پزشکان و مدافعان سلامت و کادر درمان در زمان شیوع کرونا نیز مصداق دفاع مقدس است.

عسکرپور تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس همواره در کشور ما تداوم داشته است و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدا و دلاوری ها و پایداری های جوانان کشور نباید به هفته دفاع مقدس محدود شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس می تواند آغازگر یک جریان تاثیر گذار فرهنگی و ارائه کننده یک الگو برای تمام سال باشد و گرامیداشت این هفته در فارس با محوریت بسیج به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، معرفی دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت فراوانی دارد.

عسکرپور اعلام کرد: در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برنامه های متنوعی برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده و اهدای خون به نیازمندان با حضور اعضای پایگاه مقاومت بسیج و کارکنان اوقاف فارس، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم و مدافع سلامت و ... از این موارد است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اوقاف فارس تصریح کرد: مراسم قرائت زیارت عاشورا  به صورت روزانه از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج اوقاف فارس در هفته دفاع مقدس است و قبل از شروع ساعت اداری همراه با برنامه روایتگری جنگ تحمیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز اداره کل اوقاف فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
368 کلیک ها  سه شنبه, 30 شهریور 1400 11:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا