اجرای برنامه‌ هفته دفاع مقدس در ۵ هزار نقطه فارس/ خط کشی سیاسی به دفاع مقدس ظلم است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام کرد که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ٥ هزار نقطه استان اجرایی می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سردار سعید کوشکی جهرمی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس که پیرامون ترویج سبک زندگی شهدا برگزار شد، بیان کرد: یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم از همسران ایثارگران، تجلیل از زنان فعال ترویج سبک زندگی شهدا و برگزاری جشنواره‌های مردمی است.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ها با جدید ترین روش‌های به روز، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و عنوان کرد: ٢٩ شهریور، همزمان با سراسر کشور تجلیل از یک میلیون ایثارگر با رهبرمعظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: برگزاری ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه در ۵ هزار نقطه استان فارس به همت بسیج و سپاه نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

خبرنگاران قویترین عنصر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اتاق فکر رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های فاع مقدس خبر داد و گفت: گزارشی از عملکرد رسانه‌ها در پایان هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج رسانه فارس ارائه شود.

وی که معتقد است خبرنگاران قویترین عنصر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تاکید کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت جدی گرفته شود رفاه، آسایش تمدن و … در سطح بالاتری معرفی خواهند شد.

تحمیل ۲۸ جنگ مسلم از سوی دشمن

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: ۲۸ جنگ مسلم تاکنون دشمن به ما تحمیل کرده و از تمام این جنگ‌ها با همت مردم و تبعیت مردم از امامین انقلاب عبور کرده‌ایم.

کوشکی همچنین با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا با تجلیل و تکریم می‌توان الگو سازی کرد؟ گفت: بسیاری از یادواره‌های شهدا را جوانان برگزار می‌کنند که نشان از جذابیت این کار بین جوانان است.

خط کشی سیاسی به دفاع مقدس ظلم است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی شهدا، کاری تربیتی است که باید در محیط های فرهنگی تبلیغ شود، عنوان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت است اما ملتی که تابع امام بودند، لذا هر کسی بخواهد در خصوص دفاع مقدس خط کشی سیاسی ایجاد کند به این دفاع ظلم کرده است.

انتهای پیام /  108
248 کلیک ها  دوشنبه, 27 شهریور 1402 13:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا