اجرای سه هزار و ۶۰۰ برنامه عمومی و شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس

اجرای سه هزار و  ۶۰۰ برنامه عمومی و  شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس
   
اجرای سه هزار و  ۶۰۰ برنامه عمومی و  شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس |||| ||||

جانشین سپاه فجر استان فارس از برگزاری سه هزار و ۶۰۰ برنامه عمومی و شاخص در استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش راستین آنلاین حسن عبدالله زاده، امروز (دوشنبه 28 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود، گفت: هفته دفاع مقدس جز ایام الله محسوب می شود و برجسته ترین حضور مردم به منصه ظهور رسید.


جانشین سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جانفشانی دلاورانه پای پرچم قرآن و اسلام ایستادند، تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان درخشان ترین کار محسوب می شود که این عزیزان با درک والای موقعیت حساس کشور به وظیفه خود عمل کردند.
وی با اشاره به اینکه ایثارگران مایه سرافرازی برای کشور هستند، اضافه کرد: هشت سال غرور ملی پایان ناپذیر ملت ایران، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و رشادت های رزمندگان به عنوان یک الگو یاد می شود.
عبدالله زاده گفت: دورزدن تحریم ها و تکیه بر توانمندی های داخلی از دیگر الگوهای دفاع مقدس است و تقابل جبهه حق و باطل در این دوران مشهود است با وجود کمک ها و پشتیبانی های شرق و غرب به رژیم بعث عراق داشتند، نتوانستند به پیروزی برسند و با وسعتی که جنگ اتفاق افتاد توانستیم از تمامیت ارضی دفاع کنیم.
وی با اشاره به برنامه هفته دفاع مقدس مربوط به سپاه و بسیج، افزود: سه هزار عنوان برنامه عمومی و 600 عنوان برنامه شاخص توسط سپاه فجر و نواحی بسیج استان فارس پیش بینی شده است که در روزشمار هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
جانشین سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه سه شهید استان فارس مورد شناسایی قرار گرفتند که 2 شهید بسیجی و یک شهید مربوط به ارتش است که در این ایام، این سه شهید تشییع پیکر خواهند شد، اظهار کرد: هجدهمین تئاتر بین المللی مقاومت، نکوداشت فرماندهان شهید استان فارس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس، رونمایی از چند عنوان کتاب دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ایام است.
عبدالله زاده گفت: اعزام نمادین رزمندگان به جبهه و رژه اقتدار نیروهای مسلح به صورت متمرکز با حضور رده های مختلف نظامی به میزبانی ارتش در روز 31 شهریورماه برگزار می شود.
جانشین سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم استان و برگزاری نمایشگاه های متعدد دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ایام است، افزود: یادواره های استانی و شهرستانی در سراسر استان برپا می شود.
وی گفت: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، برپایی میزخدمت و تکمیل و توزیع 6 هزار و 500 آلبوم شهدای بسیج از دیگر برنامه های این ایام است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
264 کلیک ها  دوشنبه, 28 شهریور 1401 14:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا