گرامیداشت هفته دفاع مقدس تکلیف قانونی و اداری است

  دکتر ایمانیه اذعان داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس تکلیف قانونی و اداری است اما مجموعه اداری حاکم بر کشور آن را با قلب و احساس خود درک کرده اند و تحقق آن را در راس امور و سرلوحه کار خود قرارداده اند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان فارس، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس تکلیف قانونی و اداری است اما مجموعه اداری حاکم بر کشور آن را با قلب و احساس خود درک کرده اند و تحقق آن را در راس امور و سرلوحه کار خود قرارداده اند.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه، می بایست هر دستگاه شاخص ترین برنامه خود در هفته دفاع مقدس را، پیش بینی و قبل از شروع هفته آن را اعلام کند، افزود:پیشنهاد می کنم یک مراسم منسجم و یکپارچه با همکاری همه دستگاه ها برگزار و ضمن تجلیل از خانواده شهداء از برترین های این جامعه نیز تقدیر شود.
وی اذعان داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و سرکشی از ایشان یک وظیفه ملی و مذهبی است. امنیت، استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایشان است لذا به تحقق این موضوع اهتمام کامل و لازم داشته باشید.

 

 

انتهای پیام /  108
249 کلیک ها  دوشنبه, 06 شهریور 1402 07:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا