تکاوران سربازان و لشکر اميرالمؤمنين هستند

تکاوران سربازان و لشکر اميرالمؤمنين هستند
   
تکاوران سربازان و لشکر اميرالمؤمنين هستند |||| ||||

شما سرباز لشکر امیرالمومنین(ع) هستید که فرمانده اش به تنهایی و با رشادت وصف ناپذیری قلعه خیبر را فتح می کند و خود به تنهایی یک لشکر بزرگ را به عقب می راند تا جایی که حضرت علی (ع) در جنگ خیبر بعنوان یک اسطوره تاریخی نقل شده است

به گزارش راستین آنلاین نماینده ولی فقیه در استان فارس وامام جمعه شیرازبا دانشجویان دوره تکاور دیدار کرد.

در این مراسم آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تبریک عید سعید غدیر خم به حاضرین در سخنانی بیان داشت: امروز در این عید الله الاکبر در جمع سربازان لشکر همیشه پیروز امیرالمومنین(ع) توفیق حضور پیدا کردیم و از روحیه و نشاط علوی و حیدری شما بهره گرفتیم و نشاطی برایمان حاصل شد.

او افزود: قبل از غدیر هم مسأله ولایت امیرالمومنین(ع) مطرح بود اما در غدیر مسأله حاکمیت و خلافت حضرت امیرالمومنین (ع) با صراحتی اعلام شد که قبل از آن اعلام نشده بود.

آیت الله دژکام اضافه کرد: دین  وقتی کامل می شود که حکم خدا در جامعه بشری روا باشد و جامعه تحت فرمان خدا اداره شود که این مهم  در روز غدیر محقق شد و دین خدا کامل گردید و خداوند متعال اعلام کرد که جامعه بشری تحت فرمان خلیفه بلافصل من علی بن ابی طالب (ع) باید اداره بشود.

او خطاب به دانشجویان دوره تکاور گفت: شما سرباز لشکر امیرالمومنین(ع) هستید که فرمانده اش به تنهایی و با رشادت وصف ناپذیری قلعه خیبر را فتح می کند و خود به تنهایی یک لشکر بزرگ را به عقب می راند تا جایی که حضرت علی (ع) در جنگ خیبر بعنوان یک اسطوره تاریخی نقل شده است.

آیت الله دژکام افزود: من نفس های قوی و بدن‌های ورزیده شما را دیدم و افتخار می کنم که لشکریان امام زمان (عج) هستید و انشاالله در زمان ظهور آن حضرت را یاری کنید و در میدان هایی که وارد می شوید دست حمایت امیرالمومنین(ع) را در پشت سر خود داشته باشید و همیشه غدیری و ولایی میدان ها را فتح کرده و با عزت و عظمت بازگردید.

گفتنی است برنامه پیاده روی شبانه، اقامه نماز جماعت  صبح و جشن عید سعید غدیر خم ویژه دانشجویان دوره تکاور اعزامی از دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) نزاجا با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
277 کلیک ها  پنج شنبه, 07 مرداد 1400 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا