گردشگری از راه های برون رفت اقتصاد تک بعدی عشایر فارس است

گردشگری از راه های برون رفت اقتصاد تک بعدی عشایر فارس است
   
گردشگری از راه های برون رفت اقتصاد تک بعدی عشایر فارس است |||| ||||

گردشگری از راه های برون رفت از اقتصاد تک بعدی دامداری عشایر است و آغاز فعالیت های خانه گردشگری «ویرا» در استان می تواند موجب رشد، پیشرفت و تعالی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی عشایر فارس شود.

 

به گزارش راستین آنلاین روح الله بهرامی، امروز (دوشنبه 7 تیر) از آغاز فعالیت های خانه گردشگری «ویرا» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این خانه گردشگری با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه سازمان امور عشایر ایران و خانه گردشگری «ویرا» فعالیت می کند و برگزاری تورهای گردشگری، جشنواره ملی عکس و آموزش فعالان گردشگری عشایر استان فارس را دنبال می کند.

مدیرکل امور عشایر فارس ادامه داد: گردشگری از راه های برون رفت از اقتصاد تک بعدی دامداری عشایر است و آغاز فعالیت های خانه گردشگری «ویرا» در استان می تواند موجب رشد، پیشرفت و تعالی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی عشایر فارس شود.

وی اضافه کرد: با حضور مدیرعامل خانه گردشگری «ویرا» در استان فارس، آموزش حضوری عشایر در زمینه گردشگری در شهرستان های سپیدان و سروستان انجام می شود.

بهرامی اعلام کرد: استان فارس به عنوان قطب عشایری کشور یکی از سه استان پایلوت در زمینه گردشگری معرفی شده و تور عشایر، دوره های آموزشی با همراهی اساتید متخصص به جهت پرورش و تربیت نیروی انسانی عشایری با هدف اشتغال زایی، برگزاری گفتگوهای زنده در صفحات مجازی، دوره های آموزشی با همراهی شرکت ها و اشخاص معرفی شده از سوی اتحادیه ها و ... در این استان در پی تفاهم نامه امور عشایر فارس با خانه گردشگری «ویرا» برگزار می شود.

خاطر نشان می شود، بیش از 23 کانون فعال بومگردی در فارس در حال فعالیت در زمینه گردشگری عشایری هستند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
289 کلیک ها  دوشنبه, 07 تیر 1400 20:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا