•  معاون استاندار فارس تاکید کرد:

نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمد فرخ‌زاده بیان کرد: این نمایشگاه قرار است در فضایی به متراژ ۶۰۰۰ هزار مترمربع در دیماه امسال به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار شود.

وی تصریح کرد: تلاش مضاعفی در حال انجام است تا این نمایشگاه از حالت عمومی خارج شود و در این راستا توان را روی دعوت از میهمانان خارجی گذاشته‌ایم و از شهرداری خواسته شده که خواهرخوانده‌ها را دعوت کند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: همچنین از طریق نماینده وزارت امور خارجه، پیگیر دعوت از رایزنان بازرگانی هستیم.

فرخ‌زاده با اشاره به اقدامات متنوع این نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه‌ها، گفت: به عنوان مثال؛ در حوزه عشایر کاری متفاوت با از ایلات عشایر، اقوام فارس و کشور اجرایی خواهد شد.همچنین در حوزه گردشگری خوارک و صنایع دستی متفاوت تر از گذشته ورود خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از ایرلاین‌های داخلی و خارجی نیز دعوت شده تا به معرفی خدمات خود در این دو نمایشگاه بپردازند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تصریح بر این نکته که امسال نمایشگاه گردشگری پارس نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تر خواهد داشت، تاکید کرد: این نمایشگاه باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه برگزاری پنل‌های تخصصی علمی با برپایی میزگردها و‌پرسش و پاسخ در موضوع گردشگری در دستور کار قرار گرفته، گفت:
همچنین تشریح حوزه اقتصاد گردشگری از جمله اقدامات ارزشمندی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تا مباحث علمی، پژوهشی و دیداری در فضایی منطقی دنبال شود، گفت: این نمایشگاه در فارس باید حرف اول را در کشور بزند.
انتهای پیام /  108
110 کلیک ها  سه شنبه, 07 آذر 1402 12:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا