ساخت بیش از 6 هزار و 800 مورد سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز منازل مددجویان

  سال گذشته 2700 لوله کشی گاز و ساخت 4200 حمام و سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس انجام شده است.

محمد بدری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته 4200 حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت استان بهسازی و ساخته شد.

 

وی در ادامه افزود: کمیته امداد تلاش می کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخصهای بهداشتی انجام دهد.

 

بدری یادآور شد: 4200 سرویس بهداشتی و حمام با اعتبارات دولتی و کمک های خیران و منابع مردمی معادل 186 میلیون و 533 هزار ریال به این امر اختصاص یافته است. همچنین 2700 لوله کشی گاز نیز برای منازل مددجویان انجام شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه 6900 نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره مند شدند؛ اضافه کرد: سال گذشته 908 میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخصهای بهداشتی هزینه شده است.
وی در خصوص اجرای برنامه های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می کند امسال با انجام طرحهای غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.
بدری در پایان افزود: بهره مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
197 کلیک ها  سه شنبه, 01 تیر 1400 11:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا