• فرمانده سپاه فجر استان فارس :

ایستگاه پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس /امروزه قدرت رسانه ای بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد

ایستگاه پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس /امروزه قدرت رسانه ای بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد
   
ایستگاه پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس /امروزه قدرت رسانه ای بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه فارس که در سالن امام علی (ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت : دیدگاه من نسبت به رسانه روشن است و رسانه های کشور در برابر هجمه رسانه ای دشمن، به هم افزایی بپردازند. 

 
به گزارش راستین آنلاین سردار بوعلی با بیان اینکه امروزه بیشتر از همیشه باید قدرت مورد توجه باشد، افزود: در برابر رسانه های دنیا راهی نداریم جز اینکه بتوانیم با هم افزایی کار را به پیش ببریم.
 
او ضمن اینکه در خصوص بسیج رسانه جلسات متعددی، برگزار شد و نقطه نظرات گفته شد، ادامه داد :امروزه قدرت رسانه ای باید بیشتر مورد توجه باشد.
 
فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به این که رسانه های بیگانه در خدمت کفر و استکبار است، عنوان کرد : آنان هرچه بدی است را به عنوان حسنه جلوه و خود را به عنوان برقرارکننده عدالت و دموکراسی نشان می دهند.
 
سردار بوعلی با بیان اینکه آنان حق را باطل و ناحق را حق جلوه می دهند، افزود: رسانه به هرصورت و شکلی مطالب را ارسال می کند.
 
او با تاکید بر اینکه اگر بسیج رسانه ما با سایر رسانه ها هماهنگ نباشید «کُمیتَش لَنگ» است و به رسالت خود نمی تواند عمل کند، اضافه کرد: در برابر رسانه های دنیا راهی نداریم جز اینکه بتوانیم با هم افزایی کار را به پیش ببریم.
 
سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که احصا سایر ظرفیت ها و کشف آن که در سراسر استان وجود دارند، یکی از وظایف بسیج رسانه است، اضافه کرد : در صدا و سیما گفتم یکی از رسالت هایی که بر عهده رسانه است، اینست که ظرفیت های پراکنده سراسر استان را مشخص کنند. 
 
وهمچنین با هم افزایی به تولید مطالب بپردازند و این موضوع بسیار می تواند کمک کننده باشد و می تواند سطح مرکز فارس را به اندازه بیشتر بالا ببرد.
 
ارشد نظامی سپاه در فارس همچنین اظهار کرد : دیدگاه من نسبت به رسانه روشن است و به رسانه اعتقاد دارم. 
 
او تاکید کرد: آنانی که رسانه را کار فانتزی می دانند باید در رویه خودشان تامل کنند و آرزو دارم رسانه بتواند نقش واقعی خود را ایفا کند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار «مصطفی اژدری»، رئیس سابق بسیج رسانه فارس و سرهنگ پاسدار «محمدباقر معینی»، معاون سابق ایثارگران سپاه فجر فارس تجلیل شد و در ادامه سرگرد پاسدار «هادی رضایی» و سرگرد «سهراب مظلوم رضایی» به سمت های ذکر شده منصوب شدند.

ایستگاه پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس 

 

مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس صبح امروز، با حضور فرماندهی سپاه فجر فارس و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

 

مصطفی اژدری، رئیس سابق سازمان بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه و بررسی چالش‌ها و معضلاتی عنوان کرد که توسط بزرگان نظام و دولتمردان مطرح شده است.

 

ابراهیم شیشه گر دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر فارس نیز با تصریح اینکه برای ششمین سال متوالی این جشنواره در سطح کشور و سومین سال در استان فارس در دستور برگزاری قرار گرفت، گفت: در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس 140 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ١4 نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

 شیشه گر اضافه کرد: احمدرضا سهرابی در بخش کاریکاتور ، آقای مجتبی اشرافی بخش فیلم کوتاه و خانم مژده عینی در بخش خبر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند. 

 

همچنین خانم فاطمه ابراهیمی ، راضیه نجار و سعید رضا امیرآبادی نیز عناوین اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند.در این بخش آقای محسن نیدانی نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شد.

 

وی افزود: در بخش تیتر خانم فاطمه ایزدی عنوان نخست و در بخش مقاله و یادداشت سرکار خانم سیده سمیرا متین نژاد و آقای سعیدرضا امیرآبادی به عنوان نفرات برگزیده جشنواره امسال انتخاب شدند.

 

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر اضافه کرد: در بخش مصاحبه نیز آقای محسن نیدانی و مریم رضایی برگزیده شدند. 

 

 آقایان هاشم عرفان منش و امیر صادقیان نیز به عنوان برگزیدگان بخش عکس سومین جشنواره ابوذر فارس انتخاب شدند.

 

 وی با بیان اینکه آثار منتخبین استان فارس به مرحله کشوری ارسال می‌شود، ابراز امیدواری کرد که در مرحله کشوری این جشنواره شاهد رتبه‌های برتر از استان فارس باشیم.

 

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1200 کلیک ها  یکشنبه, 03 اسفند 1399 12:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا