تمرین کار گروهی و ترویج امیدآفرینی هدف جشنواره رسانه‌ امید فارس

رییس بسیج رسانه فارس گفت: جشنواره رسانه‌ امید با هدف جهاد تبیین، انعکاس دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، تبیین و روشنگری، تمرین کار گروهی و ترویج امیدآفرینی آغاز به کار کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین ؛ هادی رضایی رییس بسیج رسانه فارس در اولین رویداد جام رسانه امید ویژه اصحاب رسانه استان فارس که صبح امروز با حضور مسؤولین، اصحاب رسانه و شرکت‌های دانش بنیان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری فارس آغاز به کار کرد، گفت: رویداد ۲۴ ساعت جام رسانه امید، امروز و فردا ویژه اصحاب رسانه استان فارس برگزار می‌شود.

 

رییس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه تاکنون این رویداد در استان‌های مختلف برگزار شده و اکنون نوبت درخشش رسانه‌های استان فارس فرا رسیده ابرازکرد: اصحاب رسانه در این ۲۴ ساعت پس از تهیه و بارگذاری اخبار، گزارش و محتواهای خود در رسانه‌های خود با هشتگ پیشرفت فارس، پیشرفت استان، جام رسانه امید، مورد ارزیابی هیات داوران قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود: خلق ایده یا ایده‌پردازی، گزارش مکتوب (اعم از توصیفی، خبری، تحقیقی، تحلیلی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی یا متن عکس و کلیپ موبایلی از جمله قالب‌هایی است که اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه تولید محتوا کنند.

 شاخص‌های ارزیابی محتوا تولیدی


رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه مبنی بر مهمترین شاخص‌های ارزیابی محتواهای تولید شده، اذعان کرد: شاخص ارزیابی محتوای تولید شده در این رقابت همانند دیگر جشنواره‌های رسانه‌ای مرسوم عواملی چون کیفیت محتوایی آثار ارسال شده، تعداد انتشار در این دو روز، تعداد اشتراک‌گذاری محتواهای متنی ویدئویی و تصویری و میزان بازخورد این محتواها در شبکه‌های اجتماعی و واکنش مخاطب است که بر اساس آن آثار ارزیابی می‌شوند.
رییس بسیج رسانه فارس هدف از برگزاری این رویداد را تمرین کار گروهی و انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و غیره دانست و گفت: معرفی شرکت‌های فعال دانش بنیان، مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن از جمله تحریف واقعیات و انحراف در حقایق که توسط خط خبری دشمن دنبال می‌شود و تبیین و روشنگری در زمینه‌های مختلف و در دست گرفتن روایت اول از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.
وی در پایان افزود: اختتامیه این رویداد همراه با انتخاب رسانه‌های برتر با حضور مسؤولان فردا برگزار می‌شود.
انتهای پیام /  108
219 کلیک ها  یکشنبه, 03 دی 1402 16:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا