• فرمانده سپاه فجر فارس :

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی توسط خادمین شهدا در فارس /اجرای طرح نذر رهایی در استان

سردار بوعلی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.

 
به گزارش راستین آنلاین آئین توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی برگزار شد.
سردار بوعلی در ابن مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، گفت: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی در لباس خادم الشهدا ادامه دهنده راه شهیدان هستند و امروز گوشه ای از جهاد ایشان در موضوع کمک مومنانه و یاری رسانی به محرومان در استان فارس را شاهد هستیم.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه متولی مراسم امروز کمیته خادم الشهدای استان فارس است، گفت: خادمین شهدا طی ماه های گذشته حضور چشمگیری در فعالیت های جهادی نظیر تولید ملزومات بهداشتی، ضد عفونی اماکن عمومی، تغسیل اموات، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا داشته اند و ۸۲ گروه جهادی نیز با حضور خادمین شهدا سازماندهی شده اند.
سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵۵۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت: علاوه بر این ها ۵۹۵ عدد بسته بهداشتی و ۱۰ عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.
وی با بیان اینکه ایمان، تعهد و عمل صالح و روحیه جهادی سه ویژگی مهم شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.
سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت از پایگاه ها و اقشار بسیج، گروه های جهادی و خادمین شهدا، خاطرنشان کرد: عملکرد مردم فارس در موضوع کمک مومنانه درخشان بوده است و این نتیجه فعالیت های صادقانه و خالصانه همه اقشار بوده است.
وی با اشاره به آغاز طرح نذر رهایی در استان فارس، گفت: با تلاش خیرین نیک اندیش و جمع آوری ۲۴ میلیارد تومان بیش از ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در قالب این طرح که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده آزاد خواهند شد.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی و حضور بسیج در عرصه جهاد سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان آثار و نتایج بسیار خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش شیوع این بیماری داشته که در سطح کشور شاهد آن هستیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
685 کلیک ها  پنج شنبه, 18 دی 1399 12:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا