زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
   
زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود |||| ||||

  استاندار فارس گفت: ضرورت دارد که زمینه و شرایط به گونه ای فراهم شود که شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی و در پای صندوق های رای باشیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:دکتر محمد هادی ایمانیه، در گردهمایی فرمانداران، بخشداران و مدیران برگزاری انتخابات استان در شیراز، با اشاره به چهار اصل مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت گفت: در بحث مشارکت در شهرستان ها، فرمانداران به شکلی برنامه‌ریزی و اقدام کنند که در انتخابات اسفندماه امسال نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت افزایش یابد.

استاندار فارس افزود: مقدمات کار در برخی شهرستان های استان به شکل جامع و کامل فراهم شده و اطمینان داریم که بحث مشارکت حداکثری در این شهرستان ها محقق می شود و انتظار داریم که سایر شهرستان ها نیز در این مسیر گام بردارند و شرایط و زمینه را برای حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

مقام عالی دولت در فارس اظهار کرد: در بحث تامین امنیت انتخابات نیز با توجه به اهمیت موضوع نیاز است که تدابیر لازم از هم اکنون از سوی متولیان امر و مسئولان برگزار کننده انتخابات اندیشیده شود و برنامه‌ریزی در این زمینه به شب انتخابات یا روزهای منتهی به انتخابات موکول نشود.

دکتر ایمانیه افزود: قطعا در استان اصل بی طرفی سرلوحه کار مجریان انتخابات خواهد بود و بدون کوچکترین نگاه جانبدارانه نسبت به هیچ فرد یا جریانی تمام تمرکز خود را معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم جهت صیانت از آرای مردم خواهند کرد.

انتهای پیام /  108
228 کلیک ها  سه شنبه, 07 شهریور 1402 08:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا