حل مشکلات عشایر، نیازمند پیگیری های منظم و مستمر است

  دکتر ایمانیه: برای حل مشکلات به جلسات مستمر و منظم، با دستور کار مشخص نیازمند هستید؛ برگزاری جلسات با فواصل طولانی، مشکلات عشایر را انباشته می کند و راه های حل آن را سخت می سازد.

راستین آنلاین : محمد هادی ایمانیه صبح امروز در جلسه شورای عشایر استان بر ضرورت برگزاری جلسات منظم و ماهیانه این شورا تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات به جلسات مستمر و منظم، با دستور کار مشخص نیازمند هستید؛ برگزاری جلسات با فواصل طولانی، مشکلات عشایر را انباشته می کند و راه های حل آن را سخت می سازد.
 
 استاندار فارس تاکید کرد: مشکلات مربوط به دستگاه ها می بایست با حضور مدیران کل همان دستگاه بررسی شود تا بتوان به نتایج قابل قبول رسید.
 
 دکتر ایمانیه خواستار ارائه صورتجلسه زمان‌بندی شده مبنی بر ایجاد ایل‌راه ها از جانب دستگاه های ذیربط شد و افزود: می بایست در تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به این موضوع توجه ویژه شود‌.
 
 وی بر تعیین مکانی مشخص برای اتراق عشایر اشاره کرد و تحقق این مُهِم را برداشتن باری از دوش عشایر دانست و اظهار داشت: اداره کل امور عشایر تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل منابع طبیعی منعقد نماید و ۱۱۳ نقطه را به عنوان مکانی ثابت و معین برای اتراق و استفاده عشایر مشخص کند.
 
 استاندار فارس ضمن اینکه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را موظف کرد تا نسبت به بررسی و تعیین تکلیف تسهیلات تبصره ۱۶ ویژه عشایر، با حضور مدیران بانکها اقدام نماید، گفت: وضعیت اختصاص سهمیه آرد و سوخت عشایر به صورت شفاف ارائه شود تا دستگاه های ذیربط بتوانند نسبت به وضع موجود آن تصمیم گیری های لازم انجام دهند.
 
 وی در پایان اظهار داشت: تعدادی از نقاط پرتردد عشایر که مشکل ارتباطی دارد معرفی شود و با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت استان نسبت به برقراری ارتباط در آن اماکن تا پایان سال اقدام شود.
انتهای پیام /  108
320 کلیک ها  یکشنبه, 28 خرداد 1402 09:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا