دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس منصوب شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس منصوب شد
   
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس منصوب شد |||| ||||

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس منصوب شد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی "سید موسی حسینی" را به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس منصوب کرد. 

به گزارش راستین آنلاین دکتر اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است: جناب آقای سید موسی حسینی سلام علیکم به استناد بند 5 مصوبات نود و یکمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت یک سال به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس منصوب می‌شوید.

برگزاری منظم و دقیق جلسات شورا، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو و مرتبط استان و انجام برنامه‌ریزی هدفمند و مؤثر با استفاده از ظرفیت‌های استان در مقابله با هر نوع اقدام و فعالیت غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر، روانگردان و پیش سازهای آن، پیشگیری از تهدید و آسیب اجتماعی اعتیاد، درمان و بازتوانی معتادان، پاکسازی نقاط آلوده استان و ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر، صیانت و اشتغال بهبودیافتگان، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به جریان‌های مالی مرتبط با اقدامات و فعالیت‌های غیرقانونی قاچاقچیان با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی، همچنین مردمی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح یاری گران زندگی در اقشار مختلف جامعه به ویژه استفاده از ظرفیت خیرین، تهیه سامانه اطلاعات و آمار استان در قالب سامانه ملی و سایر برنامه‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه در راستای سیاست‌های کلی نظام و با رعایت قوانین و انضباط اداری و مالی از جمله اموری است که انتظار می ورد نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمائید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، بر اساس محورهای ابلاغی دولت خدمتگزار و مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است حکم انتصاب او توسط دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور جمعی از مدیران و فرمانداران اعطا شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1473 کلیک ها  سه شنبه, 23 فروردين 1401 13:54
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا