3 انتصاب جدید در ستاد اداره کل زندان های فارس

3 انتصاب جدید در ستاد اداره کل زندان های فارس
   
3 انتصاب جدید در ستاد اداره کل زندان های فارس |||| ||||

 آیین تکریم و معارفه رؤسای ادارات فرهنگی و تربیتی،  بهداشت و درمان، امور کارکنان و دبیرخانه زندان های فارس با حضور مدیرکل زندان های فارس، معاونین و مسؤولین ستادی اداره کل برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین  طی احکام جداگانه از سوی اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس، حامد کریمی سرپرستی اداره امور کارکنان و دبیرخانه، علی اکبر منصوری سرپرستی اداره فرهنگی و تربیتی و مهرداد برومندی رئیس اداره بهداشت و درمان زندان های فارس منصوب شدند.

مدیرکل زندان های فارس در این مراسم ضمن قدردانی از نقش اثرگذار همه مسؤولین ستادی و روسای زندان ها در ارتقای نظام زندانبانی در راستای سند تحول قضایی گفت: منابع انساني و نقش موثر آن در سازمان به منزله منبعي استراتژيک، باعث شده که در تفکر سازماني، انسان مهم ترين منبع و دارايي و سرمایه اجتماعی در نظر گرفته شود.
 
اسحاق ابراهیمی افزود: سرمایه اجتماعی در سازمان زندان ها که با انسان ها سروکار داریم، یکی از مهمترین شاخصه های رشد و توسعه ارتقای برنامه های اصلاحی و تربیتی محسوب می شود و این مهم مورد تأکید و توجه مسؤولین ارشد سازمان هم می باشد. 
وی افزود: اقدامات گسترده ای در همه حوزه ها با همت مسؤولین ستادی و کارکنان زندان ها انجام شده و لازم است با اتخاذ سیاست های اصلاحی و بازپروری و ارائه راهکارهای مناسب در ارتباط با قشر آسیب دیده اجتماع همه ما در مسیر پرورش اندیشه و افکار آسیب دیدگان اجتماع در زندان ها تلاش کنیم و با همدلی و هم افزایی امور را دنبال کنیم. 
 
مدیرکل زندان های فارس با تاکید براینکه جانشین پروری یکی از راهکارهای اثربخش برای تامین منابع انسانی مستعد و شایسته در سازمان ها به ویژه سازمان زندان ها محسوب می شود گفت: سازمانی که به آینده توجه نکند در دستیابی به اهدافش دچار مشکل می شود و سازمان آینده نگر سازمانی است که به جانشین پروری اهتمام ورزد. 
ابراهیمی یادآور شد: جانشین پروری در سازمان ها، زیرساخت لازم را برای تامین پست های حساس و کلیدی فراهم می کند و ما نیز در مجموعه اداره کل زندان ها تلاش می کنیم از ظرفیت و توانمندی همه همکاران در همه زمینه ها استفاده کنیم. 
وی ادامه داد: فلسفه تغییرات و جابجایی در مجموعه زندان های استان حرکت به سمت پیشرفت در راستای سیاست های اصلاحی و تربیتی، ایجاد پویایی و نشاط و برطرف کردن نقاط ضعف است و تمام تلاش ما این است از پتانسیل های موجود به نحو احسن در مجموعه استفاده کنیم. 
 
وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم ‌-صلی‌الله علیه و آله- که فرموده اند كسی كه در راه برآوردن نیاز برادر مؤمن خود بكوشد، گویی 9 هزار سال با روزه گرفتن و شب زنده‌داری كردن، خدا را عبادت كرده باشد گفت: ما نیز به عنوان امانتدار با افراد بزهکار اجتماع سروکار داریم خدمت شایسته به این افراد و خانواده های آنان عاقبت بخیری را برای همه ما به همراه دارد و اجر و مزد شما نزد خداوند سبحان ماجور است. 
 
مدیرکل زندان های فارس در ادامه از زحمات حامد کریمی رئیس پیشین اداره فرهنگی و تربیتی، محمدرضا صنیع دانش سرپرست سابق بهداشت و درمان، ابراهیمی قوامی فر رئیس پیشین اداره امور کار کنان و دبیرخانه و علی اکبر منصوری مدیر پیشین مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز به خاطر اقدامات شایسته در حوزه های مختلف با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
918 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا