• فرماندار شیراز

اختصاص اعتبار میلیاردی برای بهسازی روستاهای فارس /پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری است

اختصاص اعتبار میلیاردی برای بهسازی روستاهای فارس /پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری است
   
اختصاص اعتبار میلیاردی برای بهسازی روستاهای فارس /پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری است |||| ||||

در یک سال اخیر ۲ و نیم میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن در جهت بهسازی روستاها به شیراز اختصاص داده شده است و پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین شیراز امروز دوشنبه 29 شهریور در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری اين منطقه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:با وجود مشکلات موجود سه سال اخیر در کشور ،مشکلاتی چون فشار های خارجی ،تخریم ها ،مشکلات اقتصادی و اجتماعی باز هم کار های ارزشمندی اجرا شده است.
 
محمد رضا امیری با اشاره به اینکه امروز شاهد خواسته های مردم و وعده مسئولان در سیاخ دارنگون هستیم ،افزود: با مشکلات مردم این بخش بیگانه نیستیم.
 
او با بیان اینکه جاده سياخ دارنگون ابتدا برای ١٠ هزار نفر جمعيت طراحی شده بود عنوان کرد : امروزه بيش از ۲۰ هزار باغ شهری در اين منطقه احداث شده و تردد در روزهای تعطیل را زیاد می‌کند و طبیعی است دچار مشکل شود.
 
 
امیری همچنین با اشاره به اینکه باغ شهری های زیادی در این جاده احداث شده ،عنوان کرد : چند جلسه سال گذشته برای اجرای این جاده گرفته شد و نمایندگان مردم شیراز در مجلس پیگیری جاده ها برای اختصاص اعتبار را همواره پیگیری کرده اند.
 
او با بیان اینکه رقم اعتبارات و وصول آنها محدود بود ،اظهار کرد : برای این جاده و سایر جاده ها با اختصاص اعتبار امسال توانستیم در چند مرحله شاهد پیشرفت باشیم.
 
امیری اضافه کرد: 15 ميليارد تومان اعتبار برای آب شرب طی 2 سال اخير در این منطقه اختصاص داده شده و با وجود خشکسالی بسیاری از مشکلات در شیراز، صدرا و روستاها مشکلات در حوزه آب شرب بسیار کاهش یافته است.
 
او با اشاره به بهسازی روستاها در شیراز گفت: در یک سال اخیر ۲ و نیم میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن به بهسازی روستاها به شیراز اختصاص داده شده است و پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد و تغییر سیاخ دارنگون به بخش نیز اقدام موثری است که حاصل پیگیری مردم و مسئولان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
430 کلیک ها  دوشنبه, 29 شهریور 1400 18:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا