سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده‌اند

سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده‌اند
   
سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده‌اند |||| ||||

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همه سالمندان، توانخواهان و مددکاران حاضر در مراکز نگهداری و توانبخشی استان فارس، علیه کروناویروس واکسینه شده‌اند.

 
عبدالرسول همتی جمعه ۲۹ مرداد اعلام کرد: با توجه به تداوم پاندمی کووید ۱۹ و افزایش خطر ابتلا مددجویان و مددیاران مراکز نگهداری و توانبخشی به دلیل تجمعی بودن این مراکز، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر بسیار ضروری است.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از عاوم پزشکی شیراز، همتی افزود: با آغاز واکسیناسیون در کشور، واکسیناسیون توانخواهان و سالمندان مراکز نگهداری و توانبخشی از اولویت های واکسیناسیون کرونا قرار گرفت.
 
همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پایبندی به تعهد خود نسبت به حفظ و ارتقای سلامت جامعه، واکسیناسیون گروه‌های پُرخطر و آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار داده و برای تأمین و توزیع واکسن های استاندارد موردنیاز، اقدامات گسترده ای داشته است.
 
این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز گفت: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در مراکز نگهداری و توانبخشی از اسفند سال گذشته آغاز و در مدت ۳ماه، واکسیناسیون تمامی جمعیت های گروه هدف انجام شد.
 
او ضمن قدردانی از همکاری سازمان بهزیستی استان در انجام واکسیناسیون علیه کرونا، یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ حداکثری سلامت کارکنان توانمند و خدوم مراکز نگهداری و توانبخشی، واکسیناسیون آنان نیز به صورت کامل انجام شده است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون گروه های پُرخطر و آسیب پذیر در برابر بیماری کووید۱۹، رعایت دستورالعمل های پیشگیری و کنترل کروناویروس را همچنان ضروری برشمرد.
 
همتی، انجام مستمر نظارت شبکه های بهداشت و درمان با همکاری همه جانبه سازمان بهزیستی بر مراکز توانبخشی را به دلیل شرایط خاص این مراکز، امری بسیار حیاتی و ضروری دانست.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
250 کلیک ها  جمعه, 29 مرداد 1400 15:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا