ممنوعیت تردد سراسری از ساعت ۱۲فردا در فارس اجرایی می شود/لغو مجوز ترددها

ممنوعیت تردد سراسری از ساعت ۱۲فردا در فارس اجرایی می شود/لغو مجوز ترددها
   
ممنوعیت تردد سراسری از ساعت ۱۲فردا در فارس اجرایی می شود/لغو مجوز ترددها |||| ||||

جانشین استاندار فارس در ستاند مقاله با کرونا امروز (شنبه 23 مرداد) در نشست مجازی که با حضور خبرنگاران برگزار شد با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: ممنوعیت تردد سراسری از ساعت 12 فردا تا روز 5 شهریور در سراسر کشور اعمال خواهد شد .

 

به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه مجوزهای قبلی فرمانداری ها برای تردد خودروها باطل خواهد بود افزود :افراد حق تردد با این مجوزها وجود ندارد .

 

او عنوان کرد :خودورهای متخلف جریمه 2 میلیون تومانی خواهند شد که پس از یک ماه این جریمه 2 برابر می شود .

 

معاون استاندار فارس اضافه کرد: تعطیلی 6 روزه از 25 مرداد در سراسر کشور مصوب شده است و در این مدت ادارات، بانک ها و مشاغل غیر ضروری تعطیل خواهند بود .

 

قاسم پور در ادامه تصریح کرد : ادارات ضروری که خدمات ضروری ارائه می دهند مانند دانشگاه ها و بیمارستان ها، آتش نشانی، دستگاه های خدمات رسان آب، برق و ... فعالیت خواهند داشت.

 

اوبا بیان اینکه با همراهی نیروی انتظامی، دادگستری، تعزیزات، راهداری و دستگاه های اجرایی دیگر با متخلفان برخوردمی شود اضافه کرد : مبادی ورودی استان و شیراز نیز فرمانداران تکلیف نظارت شدید دارند تا خودروها برگشت داده شود .

قاسم پور ضمن اینکه مشاغل غیر ضروری تعطیل خواهد بود،اظهار کرد : روزنامه ها جز گروه شغلی یک هستند و فعالیت آنها ممنوع نیست .

 

همچنین در مشاغل گروه یک، نانوایی، داروخانه، سوپر مارکت، قصابی و سایر مشاغل رفع نیازهای ضروری تنها مجاز به فعالیت هستند.

 

او اعلام کرد: موزه ها، کتابخانه ها و ... نیز تعطیل خواهند بود .

 

قاسم پور با بیان اینکه در حال حاضر 32 شهرستان استان دارای وضعیت قرمز است ،گفت : برگزاری مراسم عزاداری تنها در فضاهای باز و با رعایت نکات بهداشتی قابل انجام است.

 

او در پایان با بیان اینکه کمبود دارو نیز برطرف شده و مشکل خاصی از نظر داروی بیماران کرونایی در استان نداریم ،ادامه داد :اما داروهای خاص این بیماری به دلیل شرایط خاص تجویز در داروخانه ها نداریم و مشکل سرم نیز در فارس رفع شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1395 کلیک ها  دوشنبه, 25 مرداد 1400 17:39
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا