عذرخواهی مدیر عامل توزیع نیروی برق فارس در خصوص خاموشی‌ها/با همراهی مشترکان قطعی کاهش می یابد

عذرخواهی مدیر عامل توزیع نیروی برق فارس در خصوص خاموشی‌ها/با همراهی مشترکان قطعی کاهش می یابد
   
عذرخواهی مدیر عامل توزیع نیروی برق فارس در خصوص خاموشی‌ها/با همراهی مشترکان قطعی کاهش می یابد |||| ||||

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن پوزش از مردم به دلیل خاموشی‌های ناخواسته و مدیریت اضطراری بار، ابراز امیدواری کرد که با کاهش شدت گرمای هوا و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف شاهد کم شدن میزان قطعی برق در استان باشیم.

 
احمدرضا خسروی ضمن تشکر و قدردانی از مشترکان به واسطه رعایت مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این همراهی و مشارکت درتامین برق مطمئن و پایدار در این برهه زمانی مهم و حساس شد.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از توزیع برق فارس، خسروی دلیل بروز برخی مشکلات صنعت برق در کشور را، افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس ، همچنین کاهش بارندگی ها و از مدار خارج شدن نیروگاه های برقابی ذکر کرد.
 
خسروی گفت: اعمال خاموشی های مدیریت اضطراری بار در سطح استان باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شد،که خوشبختانه با همکاری مشترکان فهیم به خصوص مشترکان کشاورزی و صنعتی و همچنین با تلاش شبانه‌روزی و فداکارانه همکاران خدوم صنعت برق استان در عرصه‌های مختلف، سعی می‌شود که این خاموشی های اضطراری بار در حال حاضر به حداقل ممکن برسد.
 
وی افزود: تامین برق مستمر و پایدار برای تمامی مشترکان مسئولیت خطیری است که بر عهده خدمت گزاران صنعت برق استان گذاشته شده است که برای تحقق و استمرار این موضوع، نیازمند همدلی و همراهی کلیه مشترکان و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و ... هستیم.
 
خسروی، با بیان اینکه افزایش مصرف با افزایش دما رابطه مستقیمی دارد، افزود: امروز ۱۹ مرداد در اکثر نقاط استان با هوای گرم روبرو هستیم که نیاز به اجرای برنامه های پاسخگویی و مدیریت اضطراری بار وجود دارد و بی تردید هرچه به روزهای پایانی این ماه نیز نزدیکتر شویم، با کاهش دمای هوا، پیش بینی می شود که به واسطه ایجاد تعادل بین تولید و مصرف برق، خاموشی های مدیریت اضطراری بار نیز برطرف و امکان برقراری برق مطمئن و پایدار مشترکان و تامین رفاه و آسایش آنان با کمترین مشکل روبرو شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ضمن پوزش از بروز خاموشی های ناخواسته و مدیریت اضطراری بار و تشکر از همراهی های گذشته، تصریح کرد: با اعمال شیوه‌ها و راهکارهای ساده اما تاثیرگذار، همانند: تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ وبالاتر، استفاده از دورکند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی غیر ضرور همچون: اتو، جاروبرقی، لباسشویی و ... درساعات اوج بار بین ۱۲تا۱۸ هر روز و استفاده از نور طبیعی روز، می توان ضمن رعایت مصرف بهینه انرژی برق، از بروز خاموشی های مدیریت اضطراری بار نیز جلوگیری شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
767 کلیک ها  سه شنبه, 19 مرداد 1400 16:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا