درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های کشور 

درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های کشور 
   
درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های کشور  |||| ||||

درمراسم اختتامیه سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس موفق به کسب رتبه های برتر در بین روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور شدند.

به گزارش راستین آنلاین رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، در این مراسم طی سخنانی بر جایگاه ارزنده و مهم روابط عمومی ها در هر سازمان تاکید کرد.

احمدرضا خسروی، با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تحقق اهداف سازمان‌ها دارند، ادامه داد: درواقع هرسازمانی که روابط عمومی آن از نیروهای خلاق و پویاتری برخوردارباشد، به موفقیت نزدیکتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، به کارکرد مهم روابط عمومی در ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی نیز اشاره کرد و گفت: یک روابط عمومی پویا و کارآمد می تواند در جهت افزایش وفاق و همدلی کارکنان درون سازمان و از سوی دیگر اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته برای مخاطبان برون سازمان، نقش به سزایی داشته باشد.

خسروی، بر لزوم ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در صنعت آب و برق استان توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و بیان داشت: بی تردید با برقراری هماهنگی وانسجام، دستاوردها و فعالیت های ارزنده صنعت آب و برق استان بهتر می تواند نمود داشته و معرفی شوند.

در بخش دیگری از این مراسم، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با اشاره به حساس بودن و گستردگی کار حوزه روابط عمومی گفت: یک روابط عمومی موفق، می تواند با ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین نهادها، مخاطبان و رسانه‌ها زمینه‌ساز مشارکت، تفاهم وجلب اعتماد مخاطبان در داخل و خارج سازمان را فراهم کرده و نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی ایفا نماید. 

حمیدرضا جلایر، اضافه کرد: همکاران روابط عمومی، در تمامی مراسم و برنامه ها حضور گسترده داشته و درتلاشند تا برنامه ها به نحو احسن به مرحله اجرا درآید که بی شک برگزاری چنین مراسمی می تواند قدردانی از زحمات این همکاران تلاشگر باشد.

دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس نیز با تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور و تلاش های ارزشمند خادمان خاموش این صنعت، درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور را تبریک گفت. سید محمدعلی نجفی، افزود: ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب وبرق کشور توسط وزارت نیرو به صورت غیرحضوری و پس از ارسال آثار و بررسی مستندات در بخش های مختلف صورت پذیرفت که در نهایت، شرکت آب و فاضلاب استان فارس، رتبه دوم در محور فرهنگ سازی و آموزش همگانی، شرکت آب و فاضلاب شیراز، رتبه سوم درمحور انتشارات و مستندات، شرکت برق منطقه ای فارس، مقام سوم در محور پویش و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، رتبه سوم در محور فرهنگ سازی و آموزش همگانی را به خود اختصاص دادند.

وی، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کلیه مدیران و همکاران در مجموعه روابط عمومی های صنعت آب و برق استان فارس در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها، کسب رتبه های برتر را حاصل برنامه ریزی، همراهی و مشارکت مدیران و همه همکاران، اصحاب رسانه و گروه های هنری در اجرای موفق برنامه‌ها، فعالیت ها و... دانست و بیان داشت: در سایه حمایت ها و توجهات مدیران محترم عامل شرکت های آب و برق استان و اعتماد آنان به مجموعه فعال و خلاق روابط عمومی، روابط عمومی های این شرکت ها، توانستند درسومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور به خوبی بدرخشند. نگاه ویژه به همکاران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور، استانداردسازی چارت های روابط عمومی، ارائه آموزش های تخصصی- کاربردی و کارگاه های مهارتی اثربخش، توجه و پیگیری ویژه حقوق شهروندان، کلیه همکاران و پیمانکاران از جمله موارد مطرح شده در این مراسم از سوی دبیرشورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، از روابط عمومی های برتر صنعت آب و برق استان فارس با اهدای گل، لوح تقدیر و کارت هدیه ، تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
304 کلیک ها  یکشنبه, 17 مرداد 1400 16:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا