• مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد :

راه اندازی پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس

راه اندازی پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس
   
راه اندازی پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس |||| ||||

پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس راه اندازی شد

به گزارش راستین انلاین مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس راه اندازی شده و برای تمام اندیشمندان و علاقه مندان حوزه تعلیم و تربیت و عموم مردم قابل دسترسی است.
 

 فرهاد اسماعیلی در مراسم رونمایی از پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در شیراز گفت: این سامانه به منظور تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین و کمک به اجرای هر چه بهتر این سند به آدرس: http://sanadtahavol.ir/ راه اندازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این سایت دارای بخش های مختلفی شامل کتاب ها، مقاله ها، پایان نامه ها، رساله های دکترا، رویدادهای مختلف مرتبط با سند تحول بنیادین و فیلم های حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سایت امکان ارتباط دوسویه و تعاملی وجود دارد گفت: افراد می توانند هر فکر و ایده ایی مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین دارند در قالب مقاله در این سایت به اشتراک بگذارند.

 

 وی افزود: در این سایت دوره های آموزشی پیش بینی شده که متقاضیان می توانند در این دوره ها ثبت نام و شرکت نمایند همچنین رویداهای مختلفی که در سطح کشور برگزار می شود در این سایت به صورت پخش زنده و آفلاین در دسترس عموم قرار می گیرد.
گفتنی است در این مراسم که مصادف با هفته مقاومت و در سالروز آزادسازی خرمشهر صورت پذیرفت از خانواده معزز شهید علی رضا هاشم نژاد تقدیر و تکریم شد.

 

همچنین طراحی این پایگاه توسط مجموعه فرهنگی شهید علیرضا هاشم نژاد در شیراز انجام شده است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
254 کلیک ها  پنج شنبه, 06 خرداد 1400 10:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا