تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات
   
تاثیر مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات |||| ||||

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش راستین آنلاین سید احمد احمدی‌زاده پنج‌شنبه ۲۶ فروردین در نشست برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس  گفت: انتظار داریم اهتمام لازم در زمینه  مشارکت در انتخابات توسط فرهنگیان استان و کشور انجام شود.

او افزود: برنامه‌های مشارکت افزا را به نسبت موقعیت و امکانات به ادارارت آموزش و پرورش سراسر استان ارسال خواهیم کرد تا در حوزه انتخابات مناطق و شهرستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در سال ۱۴۰۰ سه اولویت کاری ما  شامل لزوم تحقق شعار سال، مدیریت مناسب بیماری کرونا و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

احمدی‌زاده خطاب به روسای آموزش و پرورش گفت: در زمینه انتخابات با فرمانداران نهایت همکاری را داشته باشید و بازدیدهای میدانی از مدارس به عنوان شعب انتخاباتی را در دستور کار قرار دهید.

او به تلاش‌های خودجوش معلمان در بحث آموزش مجازی و جلب رضایت خانواده‌های دانش آموزان در این زمینه هم اشاره کرد و افزود: از آنجا که در شرایط  استمرار شیوع کرونا ویروس هستیم باید برای این ایام و دوران پساکرونا برنامه ریزی‌هایی در جهت آسیب شناسی دانش آموزان در ابعاد مختلف تربیتی، روحی و روانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات  آنها داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش فارس با وجود قریب به  ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۶۵ هزار شاغل فرهنگی یکی از بزرگترین آموزش و پرورش‌های سطح کشور است که با وجود این سطح از گستردگی با پی گیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش و اقدامات استاندار فارس در بحث آموزش مجازی عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
761 کلیک ها  جمعه, 27 فروردين 1400 10:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا