• استاندار فارس در دیدار با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی :

سرمایه گذاران فارس احساس امنیت دارند/جهش تولید در تولید فولاد و آلومینیوم داشته ایم

سرمایه گذاران فارس احساس امنیت دارند/جهش تولید در تولید فولاد و آلومینیوم داشته ایم
   
سرمایه گذاران فارس احساس امنیت دارند/جهش تولید در تولید فولاد و آلومینیوم داشته ایم |||| ||||

استاندار فارس  در اولین جلسه دیدار با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس درسال نوبا اشاره به بحران ها و مشکلات اقتصادی در سال گذشته گفت: علی رغم مشکلات متعدد ، خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در بخش عمرانی و تولیدی استان بودیم که همگی نوید بخش آینده ای روشن برای فارس است. 


به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی خاطر نشان کرد: افزایش  سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی نشان دهنده احساس امنیت در میان فعالان  اقتصادی است. 

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی مانند فولاد و آلومینیوم در استان فارس اظهار داشت: جهش تولید  در تولید آلومینیوم و فولاد و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نشانگر نقش فارس در این بخش بوده است. 

 رحیمی افزایش تولید در بخش  کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان را از دیگر گام های موفق استان در سال 99 عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید خودرو در فارس از جمله اهداف امسال و سال گذشته ما بوده که در این زمینه برنامه ریزی انجام شده است. 

 استاندار فارس  درادامه انعقاد تفاهم نامه در توسعه صنایع هوایی را از دیگر اقدامات موثر برای اشتغال زایی و بهره گیری از ظرفیت های فنی استان عنوان کرد و افزود : همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی زمینه خوبی برای توسعه صنایع هوایی استان ایجاد کرده است. 

رحیمی با تاکید بر لزوم هدف گذاری در بحث نامگذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: پشتیبانی و مانع زدایی ها  و ایجاد امنیت از اهداف اصلی دولت برای تحقق این هدف است و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی با همین نگاه به دنبال شناسایی و معرفی موانع و ساختارهای دست و پاگیر برای واحدهای تولیدی باشد. 

نماینده عالی دولت در استان فارس با اعلام آمادگی برای همکاری و پیگیری مباحث صادرات و واردات اظهار داشت: 
با هماهنگی و همدلی دولت و بخش خصوصی به دنبال رشد و توسعه فارس هستیم و ما تلاش می‌کنیم تا سفره مردم پر بار تر از گذشته باشد. 
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی شیراز پایان یافت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
482 کلیک ها  یکشنبه, 15 فروردين 1400 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا