دستیابی به شاخص های برتر در حوزه کشاورزی نیازمند فعالیت‌های دانش بنیان است/تمدید مهلت پرداخت وام های کشاورزان

دستیابی به شاخص های برتر در حوزه کشاورزی نیازمند فعالیت‌های دانش بنیان است/تمدید مهلت پرداخت وام های کشاورزان
   
دستیابی به شاخص های برتر در حوزه کشاورزی نیازمند فعالیت‌های دانش بنیان است/تمدید مهلت پرداخت وام های کشاورزان |||| ||||

۴۴۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تمدید مهلت پرداخت وام های کشاورزان پیش بینی شده است. 

 
به گزارش راستین آنلاین استاندار گفت: تلاش برای رفع نیازهای جامعه، حل مشکلات و استاندارد سازی، از مهمترین شاخص های لازم برای انتخاب کشاورزان نمونه به شمار می رود و گام برداشتن در این مسیر نیازمند دانش و فعالیت های دانش بنیان است.
 
عنایت الله رحیمی در سی و پنجمین مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه کشاورزی استان که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر به تشریح شاخص های لازم برای برگزیدگی پرداخت و گفت: تلاش برای رفع نیازهای جامعه، حل مشکلات و استاندارد سازی، از مهمترین شاخص های لازم برای انتخاب کشاورزان نمونه به شمار می رود و گام برداشتن در این مسیر نیازمند دانش و فعالیت های دانش بنیان است. 
 
 وی افزود : بهینه سازی مصرف آب و کاهش مصرف و حفظ خاک از مهمترین موضوعات مورد توجه برای بخش کشاورزی فارس است و اکنون ما به برنامه هایی نیاز داریم تا برای امروز و آینده ارزشمند باشد. 
 نماینده عالی دولت در استان فارس با تشریح نتایج بهره وری اقتصادی وکشاورزی دانش بنیان خاطر نشان کرد : نیروی انسانی نقش اصلی را در رسیدن به این اهداف ایفا می‌کند و در این راستا کنترل زنجیره های تولید بسیار ضروری است. 
 
 رحیمی با تاکید بر لزوم استفاده از دیدگاه متخصصان در حل مشکلات بخش کشاورزی و ابراز امیدواری برای رفع مشکلات تولید و صادرات در این بخش گفت:امسال 1200 میلیارد تومان خسارت سرما زدگی در فارس رخ داده که دولت با روش های مختلف به دنبال جبران آن است و در این راستا 4400میلیارد تومان اعتبار برای تمدید مهلت پرداخت وام های کشاورزان پیش بینی شده است. 
 
استاندار فارس در پایان از تلاش های کشاورزان نمونه فارس تقدیر کرد. 
 
گفتنی است این مراسم با تقدیر از برترین های حوزه کشاورزی استان در سطح ملی پایان یافت.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
246 کلیک ها  یکشنبه, 19 بهمن 1399 18:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا