اهداف سند فرهنگی در حد شعار باقی نماند

استاندار فارس در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و به صورت ویدیوکنفرانس برگزارشد با اشاره به منویات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در خصوص اهداف فرهنگی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و بر همین اساس باید سایر فعالیت ها در این مسیر برنامه ریزی شود.

 
 
 به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شوراهای فرهنگی اظهار داشت: انتظار می‌رود تا مسولین با انسجام و همدلی مباحث و چالش ها را شناسایی و برای حل آنان، راهکار ارائه دهند و این فعالیت ها در قالب سند فرهنگی کشور دنبال شود. 
 
 نماینده عالی دولت در استان فارس تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان ها و بخش ها را از جمله ضروریات کاری در این حوزه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: راهبردهای سند فرهنگی کشور نباید در حد یک شعار باقی بماند و این اهداف باید منتهی به اجرای پروژه و در انتها منجر به یک نتیجه قابل ارزیابی شود. 
 
 رحیمی در ادامه افزایش نشاط و امید درجامعه را از دیگر اهداف ترسیم شده در سند فرهنگی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ تلاش و کار، ترویج نماز و اخلاق اسلامی از مهم ترین نیازهای جامعه است که بایددر کنار ترویج مودت و برادری به آن پرداخت. 
 
 وی در پایان نسبت به تامین مالی برنامه های شوراهای فرهنگ عمومی ابراز امیدواری  کرد.
گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات ائمه جماعات شهرستان ها پایان یافتن. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
315 کلیک ها  یکشنبه, 21 دی 1399 15:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا