سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه قطعه سازی و خودرو سازی در فارس

اعتبار لازم برای پروژه های بیمارستانی استان تامین و روند تکمیل این پروژه ها تسریع پیگیری‌هایی جهت تسریع در موارد مورد‌ نظر کارخانه انجام شد.  

 
به گزارش راستین آنلاین در ادامه پیگیری مسائل مختلف استان فارس در سطح کلان و ملی دکتر عنایت الله رحیمی در سفر یک روزه خود به تهران در جلسات متعددی در حوزه های صنعت، تولید و بهداشت و درمان استان شرکت کرد.
 
استاندار فارس در حاشیه این دیدارها، به جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی فولاد خرامه اشاره کرد و افزود: پیگیری‌هایی جهت تسریع در موارد مورد‌ نظر کارخانه انجام شد. 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با بیان اینکه قرار است بخش خصوصی در زمینه قطعه سازی و خودرو سازی در استان سرمایه گذاری کند، از انجام مذاکرات و به دست آمدن توافقاتی در این خصوص خبر داد.
 
پیگیری برای ایجاد کارخانه و سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی شهرستان جهرم از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر ارشد استان فارس به پایتخت بود.
 
استاندار فارس درباره دیدار با دکتر تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، عنوان کرد: در استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور اقدامات گسترده ای در خصوص تکمیل زیرساخت ها و اجرای پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید انجام گرفته که تاکنون تعداد زیادی از آنها به مرحله بهره‌برداری رسیده است و تعداد دیگری نیز قابلیت تکمیل و افتتاح تا پایان دوره دولت دوازدهم را دارد.
 
تامین اعتبارات لازم برای ۷ پروژه عمرانی شاخص بهداشتی درمانی استان از موضوعات محوری دیدار دکتر رحیمی با معاون وزیر بهداشت بود.
 
بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی مرودشت بیمارستان ۶۴ تختخوابی رستم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارسنجان بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی نیریز، توسعه بیمارستان شهرستان مهر، احداث بیمارستان آموزشی امام حسین علیه السلام در شهرستان فسا، بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی سیدالشهداء شهرستان جهرم و همچنین دو پروژه بیمارستانی شهر شیراز از جمله پروژه هایی است که به گفته استاندار فارس با تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات پیشروی آنها، زمینه رشد و تعالی استان و افزایش آسایش و بهره مندی مردم این مناطق از خدمات دولت تدبیر و امید فراهم خواهد شد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
342 کلیک ها  سه شنبه, 25 آذر 1399 19:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا