استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در طرح های عمرانی و صنعتی

استاندار فارس در جلسه صندوق سرمایه گذاری، بورس و تأمین سرمایه با اشاره به توان اقتصادی بازار سرمایه و لزوم استفاده از این ظرفیت گفت: بهره گیری از توان مالی شرکت های بورسی و سرمایه گذاری، در فعال کردن طرح های بزرگ عمرانی و صنعتی استان نقش موثری دارد. 

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی کاهش ریسک سرمایه گذاری و توان بالای اجرا را از جمله ویژگی های مهم در این نوع سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: متولیان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی باید فعالیت بیشتری در بهره گیری از این ظرفیت انجام دهند و در این راستا حمایت های دولتی و قانونی پشتوانه اجرایی آنها محسوب می‌شود. 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به فعالیت شرکت های موفق عمرانی در استان و لزوم هدایت این بخش به سمت بازار سرمایه خاطر نشان کرد : توجیه و هدایت شرکت های سرمایه گذاری نیاز به گفتمان سازی دارند و در این خصوص مجموعه های اقتصادی باید به جای ارائه گزارش به دنبال اجرایی شدن این هدف باشند. 
 
 رحیمی با بیان اینکه عایدات اقتصادی استفاده از بازار سرمایه نصیب مردم می‌شود اظهار داشت : صندوق سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، در تکمیل فرایند های قانونی و اجرایی برای مشارکت در طرح های سرمایه گذاری تلاش کند. 
 
گفتنی است این جلسه با بررسی مباحث تخصصی بازار سرمایه پایان یافت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
265 کلیک ها  یکشنبه, 23 آذر 1399 16:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا