فراخوان ارسال آثار حوزه زن و خانواده ویژه خواهران بسيج رسانه تا ۲۰ آذر ماه ۹۹

سازمان بسیج رسانه کشور همزمان با ایام هفته بسیج در نظر دارد از آثار تولیدی حوزه زن، خانواده و نشر در رسانه به صورت ویژه تجلیل کند. 

به گزارش راستین آنلاین رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس گفت: این فراخوان طی درستورالعملی در رابطه با موضوع آثار حوزه زن، خانواده و نشر در رسانه ها از طرف سازمان بسیج رسانه  کشور ، به سازمان های استانی ابلاغ شده است . 
 
مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار راستین آنلاین با اشاره به ابلاغیه سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: این دستورالعمل  ویژه خواهران بسیجی رسانه و کانون های تابعه ای است که ، خواهران بسیجی در آن فعالیت دارند. 
 
او با بیان این که جامعه ی هدف این فراخوان مختص بانوان بسیجی رسانه ها است، افزود: محورهای اصلی این فراخوان در هفت مورد عنوان شده است. 
 
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان محور های فراخوان را این گونه عنوان کرد: ۱-نقش زنان ومادران در فرآیند آموزش فرزندان در ایام کرونا ،۲-شیوه ها و راه کارهای حفظ ، ارتقاء روابط همسران در ایام کرونا، ۳- مدیریت اقتصادی هزینه های خانوار در ایام کرونا، ۴-نقش زنان در پیاده سازی سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی ،۵-تحقق سبک زندگی پیامبر و ائمه معصومین مولا علی (ع) و فاطمه زهرا (س) (هدف عملیاتی سال ۹۹در کارگروه فرهنگی )، ۶-تحکیم بنیان خانواده از طریق فرزند آوری و هفتمین محور محتوای تولیدی جهت معرفی رده‌های موفق مختص خواهران در بحث مالک اشتر بسیج و یا اسوه بسیج، است. 
 
مصطفی اژدری با اشاره به محورهای ذکر شده اظهار کرد: قالب هایی که محورها می توانند در آن قرار بگیرند ، یادداشت ، مصاحبه ‌، پرونده و گزارش خبری ،اینفوگرافی و مقاله است .
 
او همچنین ادامه داد: در محور پایانی یکی از فرماندهان حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در آباده طشک را داریم ، که شرکت کنندگان می توانند برای تهیه آثار فقط در قالب  پرونده و گزارش خبری با این خواهر بسیجی از طریق این شماره (۰۹۱۰۷۰۶۰۷۹۴)نجمه رنجبر ، تماس حاصل کنند .
 
خاطر نشان می گردد حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) جز یکی از رده های برتر جشنواره کشوری مالک اشتر استان فارس بوده است.
 
 
مصطفی اژدری با اشاره اینکه شرایط انتشار آثار از ابتدای اسفند 98 تا آذر 99 بوده است، افزود :تمامی خواهران می توانند آثاری را که از ابتدای اسفند 98 تا بیست آذر 99 در رسانه های مکتوب و برخط منتشر شده ،آثار خود را به صورت لینک و در رسانه های مکتوب چاپ شده به صورت pdf   به جی میل سازمان بسیج رسانه استان فارس به آدرس bsj.r. این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید حداکثر تا بیستم آذر ماه ارسال کنند.
 
او ضمن اینکه آثار ارسال شده از 20 آذر ماه به مدت ده روز توسط سازمان بسیج رسانه فارس تجمیع و دسته بندی می شود تصریح کرد:تمامی آثار ارسال شده به سازمان بسیج رسانه کشور ارسال و ارزیابی خواهد شد، که بعد از ارزیابی های انجام شده به آثار برگزیده جوایز نقدی ارزنده ای اهدا خواهد شد.
 
گفتنی است آثار تولیدی مختص خواهران بسیج رسانه است و آثاری که توسط خواهران بسیجی نباشد، قابل ارسال و پذیرش نخواهد بود. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
771 کلیک ها  دوشنبه, 10 آذر 1399 18:15
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا