آغاز محدودیت های شدید کرونایی از شنبه /تردد در شهر های قرمز با جریمه یک میلیونی

معاون استاندار و جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در نشست خبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تشدید محدودیت های کرونایی در روز شنبه 1 آذر ماه سال 99 خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم پور با اشاره به جهش و گسترش بیماری کرونا گفت :ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور در نظر دارد با هدف کمک به کادر سلامت، بخش بهداشت و درمان از روز شنبه یکم آذر ماه طرح جامع محدودیت های کرونایی را اعمال کند. 
 
او افزود :از روز شنبه اعمال محدودیت های شدیدتر با سخت گیری های بیشتری را در سراسر کشور خواهیم داشت. 
 
قاسم پور با بیان به اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اضافه کرد : در این طرح سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد هر شهر شناسایی شده، که متناسب با هر وضعیت محدودیت های پیش بینی شده انجام خواهد شد. 
 
او ادامه داد :محدودیت های پیش بینی شده در 5 بخش معرفی و مشخص شده که این بخش ها شامل بخش آموزش، تردد های خودرویی، فرهنگی، اجتماعی، تجاری خدماتی و بخش اداری و کارکنان است. 
 
قاسم پور در ادامه گفت :مشاغل گروه های 1، 2، 3 و 4 هر کدام در شهر های قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب شروع به کار خواهند کرد 
 
جانشین استاندار در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت :در شهر هایی با وضعیت قرمز یک سوم از کارکنان در محل کار حاضر و دو سوم از کارمندان دورکاری انجام خواهند داد، که فقط مشاغل گروه 1 فعال و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 تعطیل هستند. 
 
همچنین در شهر های قرمز حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مباحث مربوط به آموزش کلا با تعطیلی مواجه اند. 
 
 
قاسم پور همچنین تصریح کرد :در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تردد های خودرویی ممنوع و منع تردد های شبانه از ساعت 9 تا 4 صبح اجرا می شود. 
 
او از جریمه های تردد ها در محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت :تردد خودرو ها از شهر نارنجی به قرمز 500 هزارتومان جریمه و تردد از شهر قرمز به نارنجی یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت. 
 
قاسم پور اظهار کرد :در شهر های نارنجی یک دوم از کارکنان در محل کار حاضر ومشاغل گروه های 3 و 4، بخش های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی کاملا غیر حضوری خواهد بود. 
 
او عنوان کرد:منع تردد های شبانه در شهر های نارنجی و زرد اجرا نمی‌شود ولی در شهر های قرمز با جریمه 200 هزار تومانی خواهد بود. 
 
قاسم پور همچنین گفت :شهر های زرد متناسب با محدودیت ها دو سوم از کارکنان در محل کار حاضر و بقیه مشاغل به دور کاری مشغول خواهند بود، که گروه های 1،2،3فعال هستند. 
 
او در پایان از مردم در خواست کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت های کرونایی از پیش روی این بیماری جلوگیری کنند. 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1776 کلیک ها  چهارشنبه, 28 آبان 1399 18:38
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا