تشکیل ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی فارس در حمایت از رئیسی 

تشکیل ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی فارس در حمایت از رئیسی 
   
تشکیل ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی فارس در حمایت از رئیسی  |||| ||||

  ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی استان فارس حمایت رسمی خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین احسان خازن  مسؤول روابط عمومی این ستاد در استان فارس، با اعلام حمایت رسمی «یاران انقلاب اسلامی» از آیت‌الله رئیسی، گفت: جمعیت «یاران انقلاب» در استان فارس با تمام توان به این عرصه ورود خواهد کرد.
 
در این نشست، مهندس «محسن هادیان»، دبیر ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی استان فارس نیز با برشمردن الزامات تشکیل ستادهای مردمی برای حمایت از آیت‌الله رئیسی در استان فارس، خواستار حضور و تلاش شبانه روزی همه دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه شد.
 
وی اظهار داشت: برای مبارزه با فساد باید از سرچشمه های آن که متاسفانه در بسیاری مواقع از بده دولت شکل میگیرد خشکانده شود. 
هادیان با اشاره به حجم عظیم برخورد و رسیدگی به پرونده هایی که قوه قضاییه به آن رسیدگی نموده را موجب رضایت مردم و نشان از توانمندی مدیریت ایت الله رئیسی در این قوه دانست و اظهار کرد: ورود رئیسی به قوه مجریه باعث خواهد شد با بسیاری از سرچشمه های فساد برخورد و در پی آن موجب افزایش اعتماد مردم به دولت و حاکمیت گردد.
 
دبیر ستاد مرکزی یاران انقلاب اسلامی استان فارس اولویت های دولت آقای رئیسی را در صورت انتخاب، در مرحله اول تشکیل کابینه سالم و متخصص و پس از آن اتخاذ برنامه های حل مشکل اقتصاد، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان با تکیه بر ظرفیت های داخلی و تعاملات بین المللی بر شمرد. 
 
ستاد یاران انقلاب هفت سال پیش در سراسر کشور و به طبع در تمام شهرهای فارس توسط اقشار و اصناف مختلف جامعه پدید آمده و تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
727 کلیک ها  شنبه, 01 خرداد 1400 16:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا