• حسینی :

استفاده از ظرفیت بانوان برای پیشبرد شهر شیراز

استفاده از ظرفیت بانوان برای پیشبرد شهر شیراز
   
استفاده از ظرفیت بانوان برای پیشبرد شهر شیراز |||| ||||

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز امروز یکشنبه 3 بهمن در صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان به اینکه بانوان در رشد و توسعه یک کشور و شهر سهیم هستند گفت :نباید از ظرفیت بانوان غافل شویم .

 

به گزارش راستین آنلاین سیده مریم حسینی با تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن افزود : همه قرآن نسخه زیستن فاطمی است و حضرت فاطمه (س)، خیرکثیر و در دسترس ترین جلوه ربوبیت حق است.

او با بیان به اینکه ازعمده وظایف شورای اسلامی ایجاد حس وحدت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری است ، بیان کرد : بانوان با جمعیتی بیش از یک هزار نفر در پیشبرد اهداف این مجموعه سهیم هستند .

حسینی با اشاره به اینکه  در برنامه ریزی آئین بزرگداشت روز زن، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان گوش شنوای بانوان شاغل در شهرداری در جشن حضور داشتند ،اضافه کرد: از فرصت روز بزرگداشت مقام زن برای همراهی و  جذب حمایت از بانوان به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی باید گام موثر بر داشته می شد و 

او با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیان کرد: باید با هدف تحقق فرمایشات ایشان در کرسی های آزاد اندیشی و ایده های رشد و نموی بانوان ارزشمند شهرداری جلسه به گونه ای ولایت مدارانه رقم می خورد.

حسینی  ادامه داد: از دست رفت این فرصت با بد اخلاقی و نادیده گرفتن ارزش های دینی و فرافکنی های سیاسی در عرصه رفتار و کردار به هدف رقابتی پوچ و بی نتیجه و عرض اندام های خودسرانه سیاسی، می تواند ضربه جبران ناپذیری بر آبروی متولیان امر باشد.

او تاکید کرد: کنش و منش سیاسی باید به گونه ای باشد که جامعه سیاسی شورای اسلامی شهر،  پاسدار ارزش مداری، دین و اخلاق باشد و شورای اسلامی شهر شیراز جایگاه فرماندهی برنامه های شهری است نباید جولانگاه و میدان خودنمایی های فردی و گروهی باشد.

حسینی  افزود: شهرداری عرصه لشکرگشایی نیست و برای نشان دادن و خودنمایی حق نداریم با آبروی دیگران بازی کنیم و معتقدم تکرار این دست سیاست ورزی های نابجا ارتباط متعامل شورا و شهرداری را تضعیف می کند.

او عنوان کرد: رویکردهای کلی شهردار شیراز در طی ماه های گذشته نیازمند زمان برای مشاهده نتایج حاصله است تا امید به اصلاح امور را تقویت کند اما فشارهای بیرونی و درونی نباید شهردار را از مسیر حق منحرف کند.

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1032 کلیک ها  یکشنبه, 03 بهمن 1400 21:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا