شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در انتصابات هیچ دخالتی نداشته است

رئیس شورای ائتلاف استان فارس با اعلام اینکه شورای ائتلاف در انتصابات هیچ دخالتی نداشته است اظهار داشت: اگر نظری خواسته شده فقط نظر دادیم و به دنبال انفصال و انتصاب هیچ مدیری نبوده و نیستیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:دکتر مجید فروردین در نشست خبری با اشاره به انتخابات پیش رو و حضور ضابطه مند مردم گفت: با افزایش مشارکت مردم کیفیت حکمرانی نیز افزایش پیدا می‌کند .

 

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: افزایش مشارکت مردم کاهش فشارهای دشمن را به دنبال خواهد داشت و باعث افزایش قدرت دولت و کشور خواهد شد .

 

وی در در ادامه خصوص فرایند انتخاب لیست شانا نیز گفت: برای انتخاب کاندیداها در لیست چند مرحله پیش بینی شد که این دفعه قبل تفاوت داشت که نسبت به دوره قبل تعداد زیادی اجازه مشارکت داشتند و حدود 50 نفر شرکت کردند که هر کدام برای انتخاب دلایلی مثل دغدغه مسایل مردم را داشتند و تصمیم گیری کردند و در نهایت با رای گیری انتخاب شدند و برای انتخاب نامزد ها شخص بنده سعی کردم از اعتدال خارج نشوم.

 

 

 

دکتر فروردین با بیان اینکه شورای ائتلاف به سمت تبدیل شدن به تشکل مردم پایه حرکت می‌کند افزود: حق عضویت از کاندیدا نگرفتیم و در ساختار شورای ائتلاف چنین اتفاقی نیفتاده و نخواهد افتاد.

 

 

 

رئیس شورای انقلاب اسلامی فارس در رابطه با ارائه لیست های مختلف از گروه ها نیز گفت: مبنای قانونی در حمایت احزاب جبهه ها گروه ها در ماده هشت قانون انتخابات تصریح شده که احزاب جبهه‌ها و گروه های سیاسی شناسنامه دار می توانند فهرست دهند و از نمایندگان حمایت کنند که متاسفانه اکنون هر گروهی بدون مجوز اقپام به اعلام لیست می کند که ما برای عمل به این قانون پافشاری داریم.

 

وی اضافه کرد: ما تقاضا داریم گروه ها و احزاب شناسنامه دار وارد این صحنه شوند و لیست ارائه دهند.

 

دکتر فرودین با اعلام اینکه شورای ائتلاف در انتصابات هیچ دخالتی نداشته است اظهار داشت: اگر نظری خواسته شده فقط نظر دادیم و هیچ پافشاری در هیچ انتصابی نداشتیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها ما نیز از این صحبت صیانت میکنیم و در این راستا هستیم.

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی فارس گفت: شورای ائتلاف تشکل سیاسی است و نظرات به مسیولین در رده مختلف منتقل می کند و قدرت تحمیل هیچ عزل و نصبی ندارد فقط می‌توانیم همفکری دز برخی مسایل با نمایندگان داشته باشیم .


دکتر فروردین با تکذیب این موضوع که در عزل مسئولی دخالت داشته اند گفت: به دنبال انفصال و انتصاب هیچ مدیری نبوده و نیستیم.
وی افزود: فقط در ابتدای دولت از ما درخواست شد راجع به پست اجرایی نظر خود را بگویم که کمتر از دو درصد اعتنا شد و نظرات ما در عزل و نصب ها تاثیری ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه سهم شانا در نصب پست سیاسی کمتر ای پنج درصد بود تصریح کرد: بنایی بر دخالت مستقیم بر مسایل مربوط به انتصابات نداریم فقط پیشنهادات مطرح می کنیم.
 
دکتر فروردین در ادامه با اشاره به اسامی کاندیدا‌های مورد حمایت شورای ائتلاف اسامی را به شرح زیر اعلام کرد: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان؛ سید اسماعیل حسینی، منصوره طاهری، ابراهیم عزیزی و جعفر قادری، حوزه انتخابیه جهرم و خفر؛ ارجمند، حوزه انتخابیه اقلید؛ حمیدرضا گرامی، حوزه انتخابیه لار؛ علاء‌الدین بروجردی، حوزه انتخابیه شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان؛ سلیم پور، حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوهچنار؛ شاهین محمدصادقی، حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه؛ عبدالعلی رحیمی مظفری، حوزه انتخابیه شهرستان لامرد؛ سیدموسی موسوی، حوزه انتخابیه شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت؛ محمدجواد عسکری، حوزه انتخابیه شهرستان فسا؛ حجت‌الله فیروزی و حوزه انتخابیه رستم و ممسنی؛ امید نصیبی.
 
با وحدت تلاش کنیم سرعت توسعه و پیشرفت را فراهم کنیم
در ادامه این جلسه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان هم گفت: امیدوارم نتایج نیروی ائتلاف انقلاب نتیجه پیشرفت موفقیت باشد.
ابراهیم عزیزی افزود: ما باید با هماهنگی، وحدت تلاش کنیم سرعت توسعه و پیشرفت را فراهم کنیم تا مجلسی کارآمد برای مردم شکل بگیرد.
وی ادامه داد: موضوع مهم حضور حد اکثری ودر کنار آن انتخابی آگاه وبدون شک داشته باشیم.
انتهای پیام /  108
235 کلیک ها  جمعه, 04 اسفند 1402 10:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا