قدردانی ضرغام صادقی از حضور پرشور اهالی ولایتمدار فارس در انتخابات

قدردانی ضرغام صادقی از حضور پرشور اهالی ولایتمدار فارس در انتخابات
   
قدردانی ضرغام صادقی از حضور پرشور اهالی ولایتمدار فارس در انتخابات |||| ||||

دکتر ضرغام صادقی از حضور پرشور اهالی ولایتمدار فارس در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش راستین آنلاین :در متن بیانیه دکتر صادقی آمده است: محضر مردم شریف و فهیم شهرستانهای شیراز و زرقان، همراهان و حامیان گرانقدر، ضمن سپاس فراوان و تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اینک که با همه فراز ونشیب های موسوم انتخابات به پایان رسید و ما از رقابتی چندین ماهه و کوششی مستمر برای آراستن سبد رای نظام اسلامی مان به زینت آرای شما ملت فرهیخته فارغ شده ایم، به حماسه حضورتان درود ها می فرستیم.

علی رغم بسیاری ناملایمات و کج کارکردی های برخی مسئولان شما بزرگان ایران، اقوام معزز از همه جغرافیای کشور سربلند و رنگین کمان زیبای اقوام و اصناف مختلف خالصانه و جهاد گونه در انتخابات مشارکت داشتید.

 دست تک تک شما مردم عزیزمان را جوانمردانه با نگارش نام این برادرتان در شمار کاندیداهای تایید صلاحیت شده شیراز و زرقان رقم خورد با افتخار می فشارم که ما را رهین منت و بزرگواری خویش ساختید.

  زبان هرچند فصیح و بیان هر قدر بلیغ در ستودن حماسه حضورتان ای مردم وفا دار قطعا قاصر و قدرشناسی از محضر شریفتان به خاطر حمایت از این برادر خود بس دشوار است. دستمریزاد به این معرفتتان، ترحیب و تحبیب نثار وجود شریفتان، خداوند بر عزت تان زیادت و فزونی ببخشاید و عمری دهد که در راستای عزتمندی کشور و شما مردم شایسته قدمی ارزشمند برداریم. اگرچه تقدیم جان تقدیم جان هم برای برای ولی نعمتان خودم مطاعی است اندک.

اما در پایان شکایت و اعتراض خود را همانند حضرت یعقوب به پیشگاه خدواند احکم الحاکمین می بریم و رجائ واثق دارم که آنان در محکمه الهی مورد مؤاخده شدید قرار خواهند گرفت و تکرار این آیه قرانی که «انمااشکوا بثی و حزنی الی الله و انی اعلم من الله ما لا تعلمون » ما را کفایت می کند.   اگر چه ابهامات و تشکیک های فراوانی در باب انتخابات در قبل، حین و پس از آن وجود دارد که حتی حاضر به بررسی ملموس آن نشدند اما به خاطر عزت جمهوری اسلامی مان، آرامش مردم عظیم الشأن و توسعه کشور سربلندمان از باز گویی آن معذور ومنصرفم ودر یک کلام «کشورم، مردمم و پیشرفت آنان را بیش از خودم دوست دارم» و انتخابات و نتایج آن را تمام شده تلقی نموده و به انتخاب مردم احترام گذاشته و همه را به صبر و‌متانت دعوت نموده بنابرین هرگونه کنش و رفتاری در تقابل با رای مردم در قاموس فکری ما نمی گنجد و شأنی بجز نوکری مردم برای خودم قائل نیستم و هر گونه تحلیل و موضعی بجز این چند خط که نوشتم منتسب به اینجانب نخواهد بود. فدای مردم بی نظیرم ،ایران اسلامیم و رهبر فرزانه و حکیمم  

انتهای پیام /  108
247 کلیک ها  سه شنبه, 29 اسفند 1402 01:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا