نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیازهای مختلف شهر و شهرداری هستند

نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیازهای مختلف شهر و شهرداری هستند
   
نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیازهای مختلف شهر و شهرداری هستند |||| ||||

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با شهردار منطقه ده شیراز گفت: بسیاری از فعالیت های ما با برنامه ها و وظایف شهرداری هم پوشانی دارد ، بنابراین لازم است تعاملات و همکاری ها بیش از پیش شود .

 
 به گزارش راستین آنلاین علی فرهادی گفت: رسالت نمایشگاه ها شناسایی آخرین دستاوردها و تولیدات برتر در حوزه های مختلف و معرفی این محصولات به بازار های داخلی و خارجی است . در همین راستا تقریباً هر هفته یک عنوان نمایشگاهی 
تخصصی برگزار خواهد شد .
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برپایی یک نمایشگاه ، موجب رونق کسب و کار محلی ، گردشگری و خدمات وابسته مثل هتل ها ، حمل و نقل ، رستوران ها ، بازار و صنایع دستی ، و در نهایت شور و نشاط اجتماعی می شود .
 
 فرهادی با بیان اینکه نمایشگاه ها فرصت خوبی برای تامین نیازهای شهرداری در حوزه شهرسازی ، زیبا سازی و فضای سبز و هم چنین ارایه بخشی از خدمات فرهنگی و اجتماعی است . خواهان استفاده شهرداری از این فرصت شد .
وی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت نمایشگاه در اقتصاد و تجارت جهانی و سیاست های حمایتی دولت ها در کشورهای توسعه یافته از این صنعت ، 
بر ضرورت و نیاز به اقدامات حمایتی شهرداری در تامین و در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی لازم ، ارایه بعضی از خدمات شهری مورد نیاز به خصوص بهسازی و مرمت محیط نمایشگاه در قالب برنامه های حمایتی ، صدور مجوزهای لازم جهت توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز نمایشگاه ، خدمات ویژه حمل و نقل شهری و ریلی برای تردد راحت شهروندان به نمایشگاه ، کمک به جذب سرمایه گذاران مورد نیاز نمایشگاه تاکید و آن ها را از جمله ضروریات لازم جهت دستیابی به توسعه استانی و ملی دانست .
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: تبلیغات درست و‌به موقع نمایشگاه های در حال برگزاری، حداقل انتظار از شهرداری شیراز است، باید نگاه شهرداری به نمایشگاه های بین المللی حمایتی باشد و انتظار می رود تا این مهم رخ دهد .
 
 فرهادی اضافه کرد: امروز کلان شهر شیراز در حوزه های زیرساختی مانند تالار بزرگ اجتماعات، محل های اقامتی و هتل ها ، فضاهای تفریحی و... با حالت مطلوب فاصله دارد ، اما شرکت نمایشگاه های بین المللی استان امکان و طرح های لازم را جهت رفع این کمبودها با حمایت و همکاری سایر دستگاه ها از جمله شهرداری را دارد .
 
وی با بیان اینکه امسال سال تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین است، گفت: مجموعه نمایشگاه های بین المللی به طور مستقیم و غیر مستقیم می تواند در تحقق ابعاد مختلف شعار سال تاثیر گذار باشد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1112 کلیک ها  چهارشنبه, 17 فروردين 1401 10:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا