حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خانواده‌های 3 قلو‌ها

حسین پور نورعلی در دیدار با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ضمن تشریح فعالیت‌های این ستاد، از فعالیت گروه‌های جهادی و اجتماعی سخن گفت و افزود: هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان توانسته در راستای محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام دهد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : او با اشاره به رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی و تحولات چشم‌گیری در سطح استان، بیان کرد: نیازمندی‌های مردم مناطق محروم توسط این گروه‌های جهادی احصاء و نهاد‌ها مکلف هستند تا با تابلو دولت انقلابی پیش بروند.

پورنورعلی در ادامه با اشاره به سه بنیاد برکت، بنیاد 15 خرداد و بنیاد احسان گفت: اولویت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توانمند سازی افراد نیازمند و امور زیر بنیایی در قالب ایجاد اشتغال و پروژه های عمرانی است لذا با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، گرو‌های جهادی در خصوص تولید و اشتغال دغدغه‌های زیادی دارند.

این مقام مسئول در استان همچنین اظهار کرد: بنیاد برکت در حوزه اشتغال و اقدامات عمرانی و زیرساخت با تمرکز فعالیت‌ها در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها فعالیت دارد که کار‌های محرومیت‌زدایی را در مناطق سیل‌زده جنوب فارس در دستور کار دارد. همچنین در این بنیاد درمان ناباروری زوجین جوان دنبال می‌شود.

او خاطرنشان کرد: بنیاد احسان نیز در زمینه‌های حمایتی، سلامت و اقدامات جهادی فعالیت دارد.

پورنورعلی با بیان اینکه بنیاد ۱۵ خرداد نیزماموریت ناباروری و در بحث جوانی جمعیت مشعول بکار است، افزود: طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در استان با توزیع پک سیسمونی، پوشاک و تسهیلات بدون بهرهاز مهرماه امسال آغاز شده است.

زهرا یقطین مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در ادامه این جلسه با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکید کرد: نیازمند کنشگر‌های جدی در حوزه جمعیت هستیم.

او با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت عمومی جامعه، بیان کرد: حوزه و یا موسسه مشخصی برای جمعیت در استان نداریم لذا در این زمینه از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان بهره برد.

یقطین گفت: ۵۴ مادر باردار پرخطر نیازمند در شهر شیراز شناسایی شده است که انتظار می‌رود خدمات درمانی به آن‌ها به نحو مطلوب ارائه شود.

شناسایی گروه‌های کم‌برخوردار در مناطق مورد هدف، بهره‌مندی از مساجد و گروه‌های مذهبی در حوزه‌های مختلف بصورت محله‌محور، ارائه خدمات بصورت فعالیت‌های اجتماعی از مهترین مواردی بود که در این جلسه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس به آن پرداخت.

گفتنی است در این جلسه بر تعامل و همکاری مستمر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حوزه امور بانوان و خانواده استانداری فارس تاکید شد و در پایان با حضور سرکارخانم یقطین به ۳ خانواده دارای فرزند ۳ قلو تعداد سه بسته لبخند مادری (هر بسته شامل کالا‌های ضروری مادر و فرزند)، کارت هدیه شد و پوشاک ۶ ماه نوزادان به این خانواده تامین شد.

انتهای پیام /  108
137 کلیک ها  سه شنبه, 18 بهمن 1401 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا