شیراز نیازمند برند گردشگری است

شیراز نیازمند برند گردشگری است
   
شیراز نیازمند برند گردشگری است |||| ||||

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی فارس، تهیه برند گردشگری شیراز را ضروری توصیف و بر لزوم همدلی و اتحاد بیشتر بین صنوف گردشگری این استان در راستای انجام این مهم، تاکید کرد.

 به گزارش راستین آنلاین  سید موید محسن‌نژاد چهارشنبه ۶ بهمن نشستی با روسای صنوف و فعالان گردشگری فارسگفت: با توجه به اینکه در صنوف گردشگری فارس متخصصین و صاحب‌نظران متعددی مشغول به فعالیت هستند، بی‌شک با همدلی و اتحاد بیشتر و با استفاده از تخصص و تجارب آن‌ها در امور گردشگری شاهد توسعه همه‌جانبه استان باشیم.

  او افزود: ستاد خدمات سفر فعال‌شده و آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به فارس و شهر شیراز در حال انجام است که بی‌شک هر اقدامی در این باره با مشارکت صنوف گردشگری شکل بهتری خواهد داشت.

  سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی فارس ادامه داد: نوروز سال آینده شاهد حضور مسافران بی‌شماری به شهر شیراز خواهیم بود و باید مانند سنوات گذشته (قبل از شیوع بیماری کرونا) کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران در اولویت قرار گیرد. 

 محسن‌نژاد همچنین بر لزوم تهیه برند گردشگری برای شهر شیراز تأکید کرد و گفت: مطالعات پژوهشی برند شیراز انجام‌شده و شعار و نماد آن نیز باید مشخص شود.  انتهای پیام 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
469 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 20:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا