اشتغالزایی با بهره برداری از مجموعه های گردشگری

   معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بازدید از مجموعه گردشگری رویال شهرستان مرودشت از پیشرفت فیزیکی این مجموعه گردشگری خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین جمشید معینی گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر یک هکتار با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که با تکمیل آن اشتغال مستقیم ۲۵ نفر و غیرمستقیم ۷۰ نفر بر ظرفیت اشتغالزایی این شهرستان حاصل از صنعت گردشگری افزوده خواهد شد.
 
اودر بازدید از روند پیشرفت فیزیکی و ساخت مجموعه گردشگری با تاکید بر نقش مهم ناظر این پروژه و همچنین مشاورین در خصوص اجرای طرح، بیان کردند: تمامی مراحل طراحی، نظارت و اجرا مرتبط با این پروژه باید نسبت به تایید اداره کل این استان در فرآیندی تعریف شده و در چارچوب طرح مصوب اقدام شود تا ظرفیت در حال ایجاد با کیفیتی ساختارمند در صنعت گردشگری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
 
بهمن مردانی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت در ادامه با اشاره به مشکلات فعلی ایجاد شده بیماری فراگیر در صنعت گردشگری، افزودند: با توجه به اینکه پیشرفت این پروژه به دلیل شرایط کرونایی و همچنین به وجود آمدن نوسانات قیمت با کندی مواجه گردیده است، اهمیت می یابد که فعالان این عرصه را تقویت کنیم.
 
مردانی در ادامه گفت: قطعا پروژه های در حال ساخت که در جهت افزایش زیرساخت‌ها و امکانات صنعت گردشگری ایجاد می شوند از حمایت ها و تسهیلات ویژه بهره مند و حمایت خواهد شد.
 
وی در پایان افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی مجموعه رویال در زمینه ایجاد شرایط لازم جهت تسریع در فرآیند بهره‌برداری از آن با حمایت های تسهیلاتی ویژه این اداره کمک خواهند شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
278 کلیک ها  چهارشنبه, 10 دی 1399 14:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا