•  مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس خبر داد:

آغاز “دوره جامع عکاسی” انجمن سینمای جوانان ایران با هدف اشتغال حرفه‌ ای جوانان

«دوره جامع عکاسی» در راستای برنامه‌ های راهبردی انجمن سینمای جوانان ایران، برای بازه زمانی 6 ماهه و در سه گام آموزشی برنامه‌ریزی شده است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :ابراهیم شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس در رابطه با میزان استقبال متقاضیان از دوره‌های فیلم و عکس و تشکیل دوره‌های دیگر، اضافه کرد: ظرف چند هفته آینده دوره جامع عکاسی نیز که روندی کامل و حرفه ای با سرفصل های مختلف عکاسی است را برگزار خواهیم کردم.

وی تصریح کرد: طی چند ماه گذشته به دلیل باز شدن فضای انجمن شیراز تب استقبال از عکاسی بالا رفته و افراد زیادی به انجمن مراجعه می‌کنند. عکاسی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و راحت‌تر از فیلم‌سازی است. در فیلم‌سازی باید گروهی شکل بگیرد و امکانات و نیروهای متخصص با هم کاری را پیش ببرند اما عکاسی با یک دوربین و به شکل تک‌نفره امکان‌پذیر است و سختی‌های تولید فیلم را ندارد.

مدیر کانون عکاسان استان فارس گفت: «دوره جامع عکاسی» انجمن سینمای جوانان ایران که تازترین دوره جامع آموزشی انجمن است، در راستای برنامه‌ های راهبردی انجمن سینمای جوانان ایران، برای بازه زمانی ۶ ماهه و در سه گام آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

ابراهیم شیشه گر افزود: این دوره برای استعدادیابی، آموزش حرفه‌ای و جذب نیروی متخصص حوزه عکاسی به بازار کار، طراحی و تدوین شده است؛ «دوره جامع عکاسی» یکی از مهم ترین نیازهای پایه‌ای در شناخت عکاسی به عنوان رشته‌ای مهم و معاصر در کشورمان ایران است.

وی اضافه کرد: “دوره جامع عکاسی” انجمن سینمای جوانان ایران با تمرکز بر نظام کارگاهی طراحی شده است و هدف آن اشتغال حرفه‌ ای جوانان در حوزه عکاسی است. تفاوت این دوره با تک درس های عکاسی، مجموعه‌ ای بودن دروس مورد نیاز هنرجو برای حرفه‌ ای شدن و جذب در بازار کار است.

این مقام مسئول افزود: از این نظر، «دوره جامع عکاسی» مانند «دوره فیلم‌ سازی هفت ماهه» است و به صورت تعاملی توسط یک مربی اصل، حداقل دو مربی تخصصی و سه استاد مهمان برنامه‌ریزی شده است.

شیشه گر در انتها تصریح کرد: این ۲۴۰ ساعت آموزش تئوری، عملی و کارگاه تخصصی است که در مدت ۶ ماه در سه گام (هر گام ۲ ماه)، هفته‌ای سه جلسه حضوری و مجازی ارائه می گردد و در پایان دوره نیز، هنرجویان با انتخاب شاخه مورد علاقه خود از بین شاخه های عکاسی، به مدت یک ماه فرصت خواهند داشت تا زیر نظر استاد اصلی دوره، پروژه پایانی خود را برای دریافت گواهی‌نامه ارائه کنند.

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن واقع در خیابان منوچهری – کوچه پنجم پلاک ۳۳ و نشانی دیگر چهار راه خیرات، خیابان وصال، خیابان حائری کوچه۸ مراجعه نمایند یا با شماره‌های ۳۲۳۰۵۷۶۹-۲۳۴۸۶۹۳-۰۹۱۷۹۳۱۶۱۱۳ مراجعه یا تماس حاصل کنند.
انتهای پیام /  108
85 کلیک ها  چهارشنبه, 08 آذر 1402 08:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا