درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه؛ چهار ویژگی بازر جوان ایرانی

  استاندار فارس در جریان ششمین میزخدمت جوانان و دانشجویان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت، توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :دکتر محمدهادی ایمانیه، پیش از ظهر امروز در قالب ششمین دوره میز خدمت دانشجویان و جوانان، پذیرایی ۶۰ نفر از جوانان استان فارس بود و رو در رو پای سخنان آنان نشست.

مهمترین مشکل مطرح شده از سوی دانشجویان و جوانان خطاب به نماینده عالی دولت در فارس به حوزه اشتغال اختصاص داشت.

دکتر ایمانیه در جریان برگزاری این میز خدمت به حضور روسای دانشگاه های شیراز خصوصاً دانشگاه‌های بزرگ اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است مسائل و مشکلات مربوط به امور دانشجویی جوانان، در همین مکان مرتفع شود.

استاندار فارس تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت و توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

دکتر ایمانیه بر اشتغال تخصصی جوانان در حوزه های مختلف از جمله تولید تاکید کرد و افزود: جوانان ما هرجا که متناسب با رشته تخصصی‌شان است مشغول به کار شوند؛ به تدریج رشد و ارتقاء یابند و به جایگاه‌های جدید قدم بگذارند.

انتهای پیام /  108
112 کلیک ها  شنبه, 27 خرداد 1402 07:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا