مشتریان تلفن ثابت می توانند از سامانه های غیر حضوری و دفتر پیشخوان دولت استفاده کنند

راستین آنلاین :مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت خدمات از سامانه های غیر حضوری، استفاده کنند و یا به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. 

 
 
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، اعلام کرد: همه مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت صورت حساب تلفن و بهره مندی از سایر خدمات، می توانند به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.
 
سید حمید حسینی، ضمن اشاره به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تردد های غیر ضروری تاکید کرد: تمام مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان می توانند با استفاده از سامانه های غیر حضوری نظیر کد دستوری *۲۰۲۰# ، سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir گزینه مربوط به تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت آن اقدام نمایند و از مراجعه حضوری به ساختمان اداری مخابرات منطقه فارس پرهیز کنند .
 
وی افزود: در مواردی که مشتریان نیاز به پرینت قبض المثنی دارند می توانند با مراجعه حضوری به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود نسبت به دریافت صورتحساب اقدام کنند.
 
رئیس اداره روابط عمومی تاکید کرد: پیشنهاد ما به مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان این است که به منظور جلوگیری از مشکلات و قطع تلفن ثابت و همچنین وصل آن در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پرداخت صورت حساب از طریق سامانه ۲۰۰۰ اقدام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1791 کلیک ها  سه شنبه, 01 مهر 1399 15:44
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

1 نظر

  • سعادت کافی زاده سه شنبه, 28 تیر 1401 06:04 ارسال شده توسط سعادت کافی زاده

    سلاممن مستاجر هستم خانه جدید تلفنش مسدود است 36824352 بهارستان

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا