مشتریان تلفن ثابت می توانند از سامانه های غیر حضوری و دفتر پیشخوان دولت استفاده کنند

مشتریان تلفن ثابت می توانند از سامانه های غیر حضوری و دفتر پیشخوان دولت استفاده کنند
   
مشتریان تلفن ثابت می توانند از سامانه های غیر حضوری و دفتر پیشخوان دولت استفاده کنند |||| ||||

راستین آنلاین :مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت خدمات از سامانه های غیر حضوری، استفاده کنند و یا به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. 

 
 
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، اعلام کرد: همه مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت صورت حساب تلفن و بهره مندی از سایر خدمات، می توانند به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.
 
سید حمید حسینی، ضمن اشاره به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تردد های غیر ضروری تاکید کرد: تمام مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان می توانند با استفاده از سامانه های غیر حضوری نظیر کد دستوری *۲۰۲۰# ، سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir گزینه مربوط به تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت آن اقدام نمایند و از مراجعه حضوری به ساختمان اداری مخابرات منطقه فارس پرهیز کنند .
 
وی افزود: در مواردی که مشتریان نیاز به پرینت قبض المثنی دارند می توانند با مراجعه حضوری به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود نسبت به دریافت صورتحساب اقدام کنند.
 
رئیس اداره روابط عمومی تاکید کرد: پیشنهاد ما به مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان این است که به منظور جلوگیری از مشکلات و قطع تلفن ثابت و همچنین وصل آن در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پرداخت صورت حساب از طریق سامانه ۲۰۰۰ اقدام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
131 کلیک ها  آخرین ویرایش در سه شنبه, 01 مهر 1399 15:44
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بالا