یک میلیون و ۲۰۰هزار ظرفیت سازی فیبرنوری در قالب طرح نجما در سال جاری تکمیل می شود

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه توسعه زیرساخت های پر سرعت فیبرنوری با حمایت وزارت ارتباطات در قالب آیین نامه حساب توسعه فیبرنوری، رشد و شکوفایی اقتصاد را به دنبال دارد؛ اظهارداشت: با تکمیل طرح های مختلف نجما در استان های تعیین شده در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۲۰۰هزار ظرفیت سازی فیبرنوری در قالب طرح نجما تکمیل می شود

به گزارش راستین آنلاین  مهندس سلطانی با اشاره به تاثیر هم افزایی تمام اپراتورها تحت مدیریت مناسب وزارت ارتباطات و حمایت دولت سیزدهم در پروژه ملی فیبرنوری و تصویب این آیین نامه گفت: در این راستا همه اپراتورها و شرکت مخابرات ایران اجرای این طرح را بر عهده دارند و در قالب طرح نجما زیر ساخت های لازم در استان های مختلف که در تحول اقتصادی کشور نقش موثردارد توسط مجموعه مخابرات ایجاد می شود .مهندس سلطانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های پر سرعت فیبرنوری، رشد و شکوفایی اقتصاد را به دنبال دارد؛ اظهارداشت: سرمایه گذاری که کشورهای پیشرفته در بخش زیرساخت می کنند به این علت است که اثر آن را در افزایش تولید ناخالص ملی و در رشد و شکوفایی اقتصاد خودشان را می بینند. بنابراین سرمایه گذاری در این صنعت نه تنها باعث رشد اقتصاد خواهد شد بلکه الزام و ضرورت است.
وی افزود:روند جهانی توسعه فیبر نوری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بسیار سریع است و خیلی از کشورهای توسعه یافته در بخش دسترسی به پوشش ۸۰ درصدی رسیده اند که ما نیز باید با هم افزایی هر چه بیشتر همگام با این روند جهانی پیش برویم. 
انتهای پیام /  108
213 کلیک ها  جمعه, 22 ارديبهشت 1402 20:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا