برپایی میز خدمت سراسری در مخابرات منطقه فارس

 همزمان با ایام الله دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب کبیر اسلامی مخابرات منطقه فارس اقدام به برپایی میز خدمات سراسری به طور همزمان در ساختمان مرکزی مخابرات منطقه فارس و اداره ی مخابرات شهرستان ها در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ کرد.


به نقل از روابط عمومی مخابرات منطه فارس،  ایزدی مدیر منطقه ضمن حضور در میز خدمت و ارتباط مردمی واقع در ساختمان مرکزی مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: هدف از برپایی این میز خدمت، تکریم، رفع مشکلات مردم، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی ، جهاد تبیین و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در خصوص خدمات ارتباطی می باشد.
وی افزود: میز خدمت در راستای تعامل و همراهی هرچه بیشتر با مخاطبان، به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنها، برپا شده است‌ و امید است هم استانی های گرامی در سراسر استان پهناور فارس از خدمات ارائه شده توسط مخابرات بهرمند شده باشند.
انتهای پیام /  108
350 کلیک ها  پنج شنبه, 20 بهمن 1401 20:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا