افتتاح ۱ سایت تلفن همراه در شهرستان اقلید

 هم زمان با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر۱ سایت همراه اول در روستای آب باریک با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱ سایت تلفن همراه در سیربانوی شهرستان اقلید با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ارتقاء و به بهره وری رسید.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این آیین افتتاح با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم شریف شهرستان اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس، دکتر سلیمان پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، دکتر فرخ زاده،معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و مهندس منصوری فرماندار شهرستان اقلید روز یک شنبه مورخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۱ برگزار شد.


 راستین آنلاین : فرشید  ایزدی مدیر منطقه در این آیین افتتاح ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور توسعه تلفن همراه و رفع مشکلات ارتباطی هم استانی های گرامی این افتتاحات در سطح شهرستان اقلید انجام شده است.
وی افزود: با نصب و راه اندازی و همچنین ارتقای این دوسایت ساکنان روستاهای آب باریک و سیربانو و همچنین مناطق نزدیک می توانند از خدمات ارتباطی و اینترنت همراه اول استفاده نمایند .
مدیر مخابرات منطقه فارس منبع تامین اعتبار این سایت ها را خدمات اجباری دولت ( USO) عنوان نمود.
انتهای پیام /  108
186 کلیک ها  پنج شنبه, 20 بهمن 1401 20:42
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا