فاز یک و دو توسعه تلفن ثابت در شهرک سبحان آماده بهره برداری است

 فاز یک و دو توسعه تلفن ثابت در شهرک سبحان آماده است و امکان استفاده ساکنین محدوده ی طرح فراهم است.


راستین آنلاین: فرشید  ایزدی با اشاره به این که فعالیت های صورت گرفته از سوی مخابرات در محدوده شهرک سبحان بر اساس درخواست های اولیه ارائه شده از سوی یاوران شورا می باشد اظهار داشت: لیستی شامل ۹۰۰ درخواست به ما ارائه شد که بر اساس آن طرح بزرگی با آینده نگری های همه جانبه آماده شد و فاز یک، دو و سه کابل کشی های آن انجام شده است اما در مرحله عمل و خرید تعداد درخواست بسیار کم تری به ما مراجعه کردند.


مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به مراجعه کم ساکنین شهرک سبحان برای ثبت نام اظهار داشت: متاسفانه درخواست های اولیه با حجم زیادی به سمت مخابرات ارسال شده اما در عمل ثبت نام های بسیار کمی انجام شد که به ترجیح استفاده مشتریان از تلفن همراه و یا اجاره نشین بودن ساکنین بر می گردد.


 وی افزود: فاز یک و دو آماده است و امکان استفاده ساکنین خیابان اصلی و ساکنین کوچه های یک و سه فراهم است و در سایر مناطق نیز با توجه به این که تجهیزات مورد نیاز پس از ثبت درخواست های نهایی تهیه می گردد با افزایش درخواست های موجود اقدام های لازم جهت خرید تجهیزات مورد نیاز صورت گیرد.

انتهای پیام /  108
90 کلیک ها  یکشنبه, 04 دی 1401 16:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا