ایجاد سهولت بیشتر در ارتباط با سامانه ۱۱۸ برای خارج از استان

 به منظور بهبود وضعیت خدمت رسانی و ایجاد سهولت بیشتر در خدمت رسانی به مشتریان با هدف حفظ ارتباط مستمر در سامانه پاسخگویی ۱۱۸، از این به بعد ارتباط خارج از استان محل سکونت با سامانه مزبور با فرایند ساده تری برای تمام مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور انجام می شود.

راستین آنلاین :  در راستای همسویی با سیاست های تعیین شده شرکت برای مشتری مداری هر چه بیشتر ،مشتریان برای ارتباط با این سامانه در مناطق و استان های خارج از محل سکونت خود،می توانند صرفا با تماس با پیش شماره استان موردنظر و شماره ۱۱۸، اطلاعات مورد نظر خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.بر این اساس مشتریان می توانند از این طریق با توجه به محل سکونت خود، صرفا با شماره گیری کد استان مربوطه به همراه شماره ۱۱۸ با این سامانه ارتباط برقرار کرده و خدمت لازم را دریافت کنند.
انتهای پیام /  108
182 کلیک ها  سه شنبه, 29 آذر 1401 12:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا