تعامل هر چه بهتر رگولاتوری با شرکت مخابرات ایران

نشست مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، پنج شنبه سوم آذرماه به منظور بررسی نحوه فعالیت و افزایش تعامل دوجانبه با هدف ارتقا و توسعه همه جانبه شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

راستین آنلاین: در این نشست که با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره، و تعدادی از معاونین ستادی مجموعه مخابرات و دکتر آقامیری، رییس سازمان تنظیم مقررات برگزار شد، بر توسعه صنعت مخابرات که موجب تامین منافع دوسویه برای شرکت های حوزه ارتباطی و اپراتورها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد، تاکید ویژه به عمل آمد.

رییس سازمان تنظیم مقررات ضمن تشریح وضعیت فعلی رگولاتوری و حمایت این مجموعه از اپراتورهای اصلی ارتباطی کشور به ویژه شرکت مخابرات ایران گفت: چالش اصلی در شبکه تلفن ثابت شرکت مخابرات، عدم تعادل پایدار بین هزینه و درآمد است که موجب کاهش قدرت در آمدزایی این بخش شده است و مجموعه رگولاتوری کشور در بخش های مختلف از شرکت مخابرات ایران حمایت می کند.

 همچنین، در این نشست، طرفین در مورد مشکلات فعلی مخابرات در بخش های مختلف و لزوم ارتقا و توسعه مخابرات به عنوان زیرساخت اصلی بخش ارتباطات کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام /  108
128 کلیک ها  سه شنبه, 08 آذر 1401 15:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا